AlfaHanne/AlfaHona? - Sidan 5
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #81
    Kanske en helt ny ras?
  2. 81
    Kanske en helt ny ras?
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #82
    Just det, man kanske kan börja med de två huvudgrupperna? För det är ju inte samma personer direkt, om jag tänker rätt nu.
  4. 82
    Just det, man kanske kan börja med de två huvudgrupperna? För det är ju inte samma personer direkt, om jag tänker rätt nu.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #83
    Nä, jag vet. *s*
  6. 83
    Nä, jag vet. *s*
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #84
    Inte är det samma personer. Inga korsningar här inte. Var och en i sin grupp. Jag har svårt för att smöra så jag gillar inte det alls hos andra. Jag tycker det är falskt.
  8. 84
    Inte är det samma personer. Inga korsningar här inte. Var och en i sin grupp. Jag har svårt för att smöra så jag gillar inte det alls hos andra. Jag tycker det är falskt.
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #85
    Nä, var den du är bara, det är jag. Sedan får andra plågas eller vad de gör...
  10. 85
    Nä, var den du är bara, det är jag. Sedan får andra plågas eller vad de gör...
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #86
    Och jag gillar minst den teknik jag har sett, den att göra ner andra för att bli i bättre dager själv. Då ruttnar jag rejält.

    Såg häromdagen en blogg där en medlem skrev ner en annan på ett rätt så fult sätt. Och varför gör man det öppet? Jo, för att bli bättre själv, alltså inte på egna meriter utan för att skita ner andra. Och sånt fixar inte jag.

    Som tur är så är det väl inte så många av den sorten. Undrar vad den sortens beteenden räknas som? Försöker just nu begripa skillnaden mellan psykopat och sociopat.
    Och det var inte så lätt som jag trodde. Bara i teorin, men inte i praktiken.
  12. 86
    Och jag gillar minst den teknik jag har sett, den att göra ner andra för att bli i bättre dager själv. Då ruttnar jag rejält.

    Såg häromdagen en blogg där en medlem skrev ner en annan på ett rätt så fult sätt. Och varför gör man det öppet? Jo, för att bli bättre själv, alltså inte på egna meriter utan för att skita ner andra. Och sånt fixar inte jag.

    Som tur är så är det väl inte så många av den sorten. Undrar vad den sortens beteenden räknas som? Försöker just nu begripa skillnaden mellan psykopat och sociopat.
    Och det var inte så lätt som jag trodde. Bara i teorin, men inte i praktiken.
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #87
    Oj, oj. Jag plågas också ibland.
  14. 87
    Oj, oj. Jag plågas också ibland.
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #88
    Som min syster sa så klokt till mig:
    Act on your thoughts, not your feelings.
  16. 88
    Som min syster sa så klokt till mig:
    Act on your thoughts, not your feelings.
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #89
    Klok syster tror jag. Du får lura hit henne, jag har misslyckats med min. *s*
  18. 89
    Klok syster tror jag. Du får lura hit henne, jag har misslyckats med min. *s*
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #90
    Klar man gör, det gör jag med. Vi är ju _mänskliga_ av människorasen.
  20. 90
    Klar man gör, det gör jag med. Vi är ju _mänskliga_ av människorasen.
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #91
    Hon har reggat sig och är på min vännerlista som Nylah men hon har inte fått smak för det här och är aldrig här
  22. 91
    Hon har reggat sig och är på min vännerlista som Nylah men hon har inte fått smak för det här och är aldrig här
  23. Medlem sedan
    Jan 2007
    #92
    Det har vi ju i alla fall kommit fram till du och jag, att vi inte liknar vargarna. Inte för att jag undrat, men ändå
  24. 92
    Det har vi ju i alla fall kommit fram till du och jag, att vi inte liknar vargarna. Inte för att jag undrat, men ändå
  25. Lina M-J
    #93
    men det lät väl inte alls som någon idealisk fortplanatare, det lät ju bara småsnålt, hänsynslöst och självcentrerat. Vad hände med alla de positiva egenskaperna/omskrivningarna?
  26. 93
    men det lät väl inte alls som någon idealisk fortplanatare, det lät ju bara småsnålt, hänsynslöst och självcentrerat. Vad hände med alla de positiva egenskaperna/omskrivningarna?
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar