Går det att...
Småbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999

Går det att...

rädda kläder som fått såpbubblefläckar? Dotterns nya rosa tröja och thights är helt förstörda av grå såpbubblefläckar, finns det något som tar bort dem?
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  2. 1
    Går det att... rädda kläder som fått såpbubblefläckar? Dotterns nya rosa tröja och thights är helt förstörda av grå såpbubblefläckar, finns det något som tar bort dem?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001

För oss har det gått bort

med en vanlig tvätt.
  4. 2
    För oss har det gått bort med en vanlig tvätt.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    Sonens mörkgrå tröja var alldeles randig på framsidan av såpa (såpbubblor) efter en tvätt. Sprayade med Tabort och tvättade en gång till och då var ränderna borta.
  6. 3
    Sonens mörkgrå tröja var alldeles randig på framsidan av såpa (såpbubblor) efter en tvätt. Sprayade med Tabort och tvättade en gång till och då var ränderna borta.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    Galltvåll räddade Carls tröja här hemma...
  8. 4
    Galltvåll räddade Carls tröja här hemma...
  9. Medlem sedan
    May 1999

Konstigt...

för mig syntes det än värre efter att jag tvättat dem!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  10. 5
    Konstigt... för mig syntes det än värre efter att jag tvättat dem!
  11. Medlem sedan
    May 1999

Jag har bara...

Vanish hemma, kan det funka tro? Fast då får jag nog dränka hela byxorna i detsamma för det är så mycket fläckar så det liknar inget...Men jag är mest ledsen över att Mimmi-tröjan från Disney-store i London är förstörd.
  12. 6
    Jag har bara... Vanish hemma, kan det funka tro? Fast då får jag nog dränka hela byxorna i detsamma för det är så mycket fläckar så det liknar inget...Men jag är mest ledsen över att Mimmi-tröjan från Disney-store i London är förstörd.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar