1:a dejten
Kärlek & relationer
  1. Nervös
    #1

    1:a dejten

    Snälla någon - kan ni hjälpa mig att avdramatisera 1;a dejten, det är dags för den för mig!
    Har väldiga problem med att inte ge för mycket av mig själv.
    Hatar att leva i ovisshet, så vi förstår att detta med att dejta ytligt inte riktigt är min grej.

    Hjälp vad ska jag göra, jag kommer vara så nervös att jag går under...
  2. 1
    1:a dejten Snälla någon - kan ni hjälpa mig att avdramatisera 1;a dejten, det är dags för den för mig!
    Har väldiga problem med att inte ge för mycket av mig själv.
    Hatar att leva i ovisshet, så vi förstår att detta med att dejta ytligt inte riktigt är min grej.

    Hjälp vad ska jag göra, jag kommer vara så nervös att jag går under...
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    #2
    Kan du inte försöka tänka att det är en ny kompis du träffar, inte fokusera på kärleken? Att få en ny kompis är ju inte alls lika dramatiskt!
    När jag dejtade min nuvarande första gången var jag helt inne på att detta skulle bli en manlig vän. På tredje dejten började vi röra varandra och då gick det som det gick!
  4. 2
    Kan du inte försöka tänka att det är en ny kompis du träffar, inte fokusera på kärleken? Att få en ny kompis är ju inte alls lika dramatiskt!
    När jag dejtade min nuvarande första gången var jag helt inne på att detta skulle bli en manlig vän. På tredje dejten började vi röra varandra och då gick det som det gick!
  5. lyckoönskaren
    #3

    vänd på det

    ställ frågor till honom om honom och led in samtalet på att han får vara den som berättar om sig själv till en början....man kan alltid vänd håll och ge en motfråga om man tycker att man "går igång" och ger mer av sig själv änman planerat. lycka till...men det är ej fel att ge av sig själv heller ju....
  6. 3
    vänd på det ställ frågor till honom om honom och led in samtalet på att han får vara den som berättar om sig själv till en början....man kan alltid vänd håll och ge en motfråga om man tycker att man "går igång" och ger mer av sig själv änman planerat. lycka till...men det är ej fel att ge av sig själv heller ju....

Liknande trådar

  1. Första dejten
    By Lina in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 14:52
  2. Vad åt ni på första dejten...
    By huskors in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 19:13
  3. 1:a dejten
    By Nervös in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 07:25
  4. 1:a dejten, VAD ska jag ha på mej?
    By leena in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 15:45
  5. Svarar om dejten
    By cilea in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 21:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar