Snart fyller de små 3!
_0508 Augustibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Snart fyller de små 3!

    Tänk vad stora de har blivit!
  2. 1
    Snart fyller de små 3! Tänk vad stora de har blivit!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Visst e det nästan som en främmande tanke och känsla? Iaf för mig.
  4. 2
    Visst e det nästan som en främmande tanke och känsla? Iaf för mig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ja visst!
    "Kan själv" låter det hemma nu när det ska klä pås. Vill mer än gärna ha klänning dygnet runt. Smyger & plckar fram själv *fniss* Nu är 1:a nattlinnet inhandlat så hon kan ha "klänning" på kväll/natt/morgon iaf.

    Har ni funderat över 3-års pressent?
    Här blir det nog en stor studsmatta. Har vi nytta av hela familjen
  6. 3
    Ja visst!
    "Kan själv" låter det hemma nu när det ska klä pås. Vill mer än gärna ha klänning dygnet runt. Smyger & plckar fram själv *fniss* Nu är 1:a nattlinnet inhandlat så hon kan ha "klänning" på kväll/natt/morgon iaf.

    Har ni funderat över 3-års pressent?
    Här blir det nog en stor studsmatta. Har vi nytta av hela familjen
  7. Elaine med fem barn
    #4
    Här blir det mest delar till Olivers träjärnväg. Han älskar att ligga på golvet och leka med tågen. Oftast sätter han ihop de färg för färg och så kör han runt tågbanan. Vi har köpt lite hus och så ska vi köpa ett stationshus + lite flera delar (det får bli en tur till Micki i Gemla).
  8. 4
    Här blir det mest delar till Olivers träjärnväg. Han älskar att ligga på golvet och leka med tågen. Oftast sätter han ihop de färg för färg och så kör han runt tågbanan. Vi har köpt lite hus och så ska vi köpa ett stationshus + lite flera delar (det får bli en tur till Micki i Gemla).
  9. Medlem sedan
    Jun 1998
    #5
    Ja hugaligen så fort tiden går. En myyycket bestämd, "kan hälv" och envis dam har det blivt av min lilla tös. Igår berättade hon att hon skulle ha jordgubbetårta på sin födelsedag, att hon ville ha 1 ballong och ett paket med en färil i. Fjärilar är poppis. Hon är en baddare på att ta sig fram och ska absolut göra allt som storebror gör och lite till.
    Hon älskar musik i alla dess former och ber mig mycket bestämt att vara tyst om favvoartisten Måns Zelmerlöf är på radio.
  10. 5
    Ja hugaligen så fort tiden går. En myyycket bestämd, "kan hälv" och envis dam har det blivt av min lilla tös. Igår berättade hon att hon skulle ha jordgubbetårta på sin födelsedag, att hon ville ha 1 ballong och ett paket med en färil i. Fjärilar är poppis. Hon är en baddare på att ta sig fram och ska absolut göra allt som storebror gör och lite till.
    Hon älskar musik i alla dess former och ber mig mycket bestämt att vara tyst om favvoartisten Måns Zelmerlöf är på radio.

Liknande trådar

  1. Jag fyller 40 snart!
    By -magnolia in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 15:39
  2. Jag fyller år snart
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 21:55
  3. Fyller snart...30..!! ;)
    By Anna m J&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 12:43
  4. Fyller snart...30..!! ;)
    By Anna m J&A in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 20:38
  5. snart fyller de ju år!
    By thessan76 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 10:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar