Long time no see!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Long time no see!

    Hej alla UFon i den vidsträckta världen! Jag lever och mâr bra, jobbar sedan en vecka tillbaka pâ hotellet och det är ganska lugnt men vi jobbar omlott, Manu och jag, sâ vi träffas nästan aldrig känns det som...

    Jag städar i en garderob just nu och jag har god lust att korka upp en flaska bubbelvin frân Italien, är man normal dâ?

    Jag har visst tappat vanan, vet inte vad jag ska skriva om. Vem är här och vad hittar ni pâ sâ här en lördagkväll mitt i sommaren? (Ja inte ni pâ andra sidan klotet förstâs, för er är det ju mitt i vintern!)
    "Klaga ej över mörkret. Dra ut huvudet ur röven istället."

    /Mark Levengood
  2. 1
    Long time no see! Hej alla UFon i den vidsträckta världen! Jag lever och mâr bra, jobbar sedan en vecka tillbaka pâ hotellet och det är ganska lugnt men vi jobbar omlott, Manu och jag, sâ vi träffas nästan aldrig känns det som...

    Jag städar i en garderob just nu och jag har god lust att korka upp en flaska bubbelvin frân Italien, är man normal dâ?

    Jag har visst tappat vanan, vet inte vad jag ska skriva om. Vem är här och vad hittar ni pâ sâ här en lördagkväll mitt i sommaren? (Ja inte ni pâ andra sidan klotet förstâs, för er är det ju mitt i vintern!)
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Heeej!

    Här skiner sommarsolen. jag jobbar 10 minuter till. I kväll skall vi infinna oss kl.23,30 pà Porte de Bagnolet. Storebror skall ta nattbussen med kollot.
    Annars inget nytt.
  4. 2
    Heeej! Här skiner sommarsolen. jag jobbar 10 minuter till. I kväll skall vi infinna oss kl.23,30 pà Porte de Bagnolet. Storebror skall ta nattbussen med kollot.
    Annars inget nytt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Hej du! Har ni internet hemma nu ocksâ eller fâr man passa pâ nu när du är pâ jobbet dina sista fem minuter att prata?
  6. 3
    Hej du! Har ni internet hemma nu ocksâ eller fâr man passa pâ nu när du är pâ jobbet dina sista fem minuter att prata?
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Vi är datorlösa

    hemma sà vi har fem minuter.
  8. 4
    Vi är datorlösa hemma sà vi har fem minuter.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Hej, ja det var inte igår man såg dig här! Tycker absolut att du ska korka upp bubbelvinet, du är alldeles normal
    Jag har varit på skolans kermesse hela dagen idag, sol och varmt, alla glada, lillan dansade med sin klass, de är så söta de små, en del grät och andra rörde sig inte alls, och åter andra dansade glatt.

    Nu ska jag iväg och äta ute med en kompis i stan, och sen gå på bio, se "Sagan", filmen om Françoise Sagans liv. Ska bli skönt att komma bort lite, har haft en jobbig jobbvecka och tagit hela markservicen själv. Barnen har en skolvecka kvar, jag två jobbveckor till, sen bär det av till Sweden!
  10. 5
    Hej, ja det var inte igår man såg dig här! Tycker absolut att du ska korka upp bubbelvinet, du är alldeles normal
    Jag har varit på skolans kermesse hela dagen idag, sol och varmt, alla glada, lillan dansade med sin klass, de är så söta de små, en del grät och andra rörde sig inte alls, och åter andra dansade glatt.

    Nu ska jag iväg och äta ute med en kompis i stan, och sen gå på bio, se "Sagan", filmen om Françoise Sagans liv. Ska bli skönt att komma bort lite, har haft en jobbig jobbvecka och tagit hela markservicen själv. Barnen har en skolvecka kvar, jag två jobbveckor till, sen bär det av till Sweden!
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Den är öppen och jag väntar pâ ugnen för att baka en fougasse. Nu tror jag att det är klart för matlagning. Hoppas du fâr en skön kväll, att maten är god och att filmen är bra!
  12. 6
    Den är öppen och jag väntar pâ ugnen för att baka en fougasse. Nu tror jag att det är klart för matlagning. Hoppas du fâr en skön kväll, att maten är god och att filmen är bra!
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7

    Hej hej!

    Kul att se dig.
    Trist att jobba omlott sadär. Det är inte kul när det ibland känns som att det enda man gör är driver Familj AB ihop.. Njut av vinet!

    Kram.
  14. 7
    Hej hej! Kul att se dig.
    Trist att jobba omlott sadär. Det är inte kul när det ibland känns som att det enda man gör är driver Familj AB ihop.. Njut av vinet!

    Kram.
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Men hej!! Vad kul att höra nâgot frân er, och trist att ni jobbar omlott!
    Jag och sonen har kommit upp frân poolen och vi ska äta middag och titta pâ TV med gubben. Allt här kretsar kring fotbollsfinalen i morgon...
    Vi har varmt, ca 30º
  16. 8
    Men hej!! Vad kul att höra nâgot frân er, och trist att ni jobbar omlott!
    Jag och sonen har kommit upp frân poolen och vi ska äta middag och titta pâ TV med gubben. Allt här kretsar kring fotbollsfinalen i morgon...
    Vi har varmt, ca 30º
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    HEEEJ! Så kul att se dig igen! Trist att ni jobbar omlott och inte hinner ses. Jag hoppas att du korkade upp bubbelflaskan, bubbel är alltid rätt!
  18. 9
    HEEEJ! Så kul att se dig igen! Trist att ni jobbar omlott och inte hinner ses. Jag hoppas att du korkade upp bubbelflaskan, bubbel är alltid rätt!

Liknande trådar

  1. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  2. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  3. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  4. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
  5. Long time no see...
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar