Knipkulor
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Knipkulor

    Såg att man kunde vinna knipkulor på forumets förstasida. Är det någon som har testat knipkulor?

    Med tanke på att jag har fött två barn inom loppet av 18 månader och är vansinnigt slarvig med att göra knipövningar så kanske man borde skaffa sig knipkulor...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  2. 1
    Knipkulor Såg att man kunde vinna knipkulor på forumets förstasida. Är det någon som har testat knipkulor?

    Med tanke på att jag har fött två barn inom loppet av 18 månader och är vansinnigt slarvig med att göra knipövningar så kanske man borde skaffa sig knipkulor...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    De var väl både söta och till rätt bra pris, om jag inte missminner mig?

    Hade tänkt införskaffa om jag inte fått beröm av bm på återbesöket för mitt knip.
    // Pippimamma
    med lill-Pippi (11 feb-05) och lillebror (11 april -08)
  4. 2
    De var väl både söta och till rätt bra pris, om jag inte missminner mig?

    Hade tänkt införskaffa om jag inte fått beröm av bm på återbesöket för mitt knip.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Hm, insåg precis när jag läste mitt svar att "sötheten" hos knipkulor kanske inte är den mest avgörande faktorn för ett inköp. Dags att gå och lägga sig, kanske.
    // Pippimamma
    med lill-Pippi (11 feb-05) och lillebror (11 april -08)
  6. 3
    Hm, insåg precis när jag läste mitt svar att "sötheten" hos knipkulor kanske inte är den mest avgörande faktorn för ett inköp. Dags att gå och lägga sig, kanske.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    *skrattar* Jomenvarför inte?
  8. 4
    *skrattar* Jomenvarför inte?
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Jopp! Fast mina är inte sådär söta som de man kan vinna här
    Jag har de här: http://www.gravidshop.se/index.php?p...FQ8gQgodmEYduA
    som jag köpte efter Alva. Tycker den funkar jättebra. Man "tränar upp sig" och sätter i mer vikter vartefter bäckenmusklerna blir bättre. Först klarade jag inte ens att hålla in den utan vikter, nu är jag redan på högsta vikten Jag använder dem i duschen, det är jättepraktiskt tycker jag, annars skulle jag inte heller komma ihåg att träna.
    Många förknippar väl knipkulor med nåt sexuellt, men jag som fick framfall efter förra barnet (har sluppit denna gång) inser hur otroligt viktigt det är med starka bäckenbottenmuskler bara för att kunna existera normalt, och är man lat så är knipkulor mycket bra Rekommenderar starkt!
  10. 5
    Jopp! Fast mina är inte sådär söta som de man kan vinna här
    Jag har de här: http://www.gravidshop.se/index.php?p...FQ8gQgodmEYduA
    som jag köpte efter Alva. Tycker den funkar jättebra. Man "tränar upp sig" och sätter i mer vikter vartefter bäckenmusklerna blir bättre. Först klarade jag inte ens att hålla in den utan vikter, nu är jag redan på högsta vikten Jag använder dem i duschen, det är jättepraktiskt tycker jag, annars skulle jag inte heller komma ihåg att träna.
    Många förknippar väl knipkulor med nåt sexuellt, men jag som fick framfall efter förra barnet (har sluppit denna gång) inser hur otroligt viktigt det är med starka bäckenbottenmuskler bara för att kunna existera normalt, och är man lat så är knipkulor mycket bra Rekommenderar starkt!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Nej, men har hört att det ska vara bra. Mâste bara passa pâ att göra reklam för sjukvârden i mitt hemland (Frankrike) där alla kvinnor erbjuds sjukgymnastik (!) för bäckenbottenmuskeln efter förlossningen. Det är toppen, ofta räcker det att gâ 6 gânger och sâ är man i form igen . Sedan mâste man naturligtvis underhâlla muskeln, och dâ är pilates jättebra!
  12. 6
    Nej, men har hört att det ska vara bra. Mâste bara passa pâ att göra reklam för sjukvârden i mitt hemland (Frankrike) där alla kvinnor erbjuds sjukgymnastik (!) för bäckenbottenmuskeln efter förlossningen. Det är toppen, ofta räcker det att gâ 6 gânger och sâ är man i form igen . Sedan mâste man naturligtvis underhâlla muskeln, och dâ är pilates jättebra!
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Jag provade knipkulor under graviditeten, men la ner efter första försöket. Antingen hade jag köpt för lätta kulor, eller så var musklerna så bra innan jag klämt ut en bebis, för problemet jag hade var inte att hålla kulorna inne, utan att få ut dem!

    Efter graviditeten ville jag inte anv. dem innan avslaget slutat, och när det väl skett hade jag knipit så mkt utan kulor att jag känner mig för stark för dem igen. Jag brukar passa på att knipa medan jag ammar, så det bli en del knip varje dag faktiskt, vilket har överraskat mig, för allt annat jag har planerat att göra glömmer jag bort...
  14. 7
    Jag provade knipkulor under graviditeten, men la ner efter första försöket. Antingen hade jag köpt för lätta kulor, eller så var musklerna så bra innan jag klämt ut en bebis, för problemet jag hade var inte att hålla kulorna inne, utan att få ut dem!

    Efter graviditeten ville jag inte anv. dem innan avslaget slutat, och när det väl skett hade jag knipit så mkt utan kulor att jag känner mig för stark för dem igen. Jag brukar passa på att knipa medan jag ammar, så det bli en del knip varje dag faktiskt, vilket har överraskat mig, för allt annat jag har planerat att göra glömmer jag bort...
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8
    Jag reagerade när jag såg att man kunde vinna just "söta" knipkulor, tänkte för mig själv att spelar det någon roll hur de ser ut? När man använder dem syns de ju inte och när man inte använder dem så går man ju inte och tittar på dem direkt!
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  16. 8
    Jag reagerade när jag såg att man kunde vinna just "söta" knipkulor, tänkte för mig själv att spelar det någon roll hur de ser ut? När man använder dem syns de ju inte och när man inte använder dem så går man ju inte och tittar på dem direkt!
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Tack för tipsen, både om knipkonen och att använda den i duschen för att komma ihåg! Jag har tack och lov inte fått framfall, men som sagt, jag har ju fått två barn inom loppet av 18 månader...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  18. 9
    Tack för tipsen, både om knipkonen och att använda den i duschen för att komma ihåg! Jag har tack och lov inte fått framfall, men som sagt, jag har ju fått två barn inom loppet av 18 månader...
  19. Medlem sedan
    Apr 2005
    #10
    Kom osökt att tänka på 80-talets Susanne Lanefelt med sina "kniiiiip!"

    Vilken bra grej, att bli erbjuden det. Det är ju inte sådär så man söker för det själv direkt...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  20. 10
    Kom osökt att tänka på 80-talets Susanne Lanefelt med sina "kniiiiip!"

    Vilken bra grej, att bli erbjuden det. Det är ju inte sådär så man söker för det själv direkt...
  21. Medlem sedan
    Apr 2005
    #11
    Huva, tänk att inte få ut dem igen!

    Jag tänkte göra det under amningarna också, men det blir inte av. Jag känner att jag vill koncentrera mig på amningen då och att inte bli överkörd av Jonathan som helst vill vara ovanpå mig och Sebastian när vi ska amma, så det har inte blivit av.
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  22. 11
    Huva, tänk att inte få ut dem igen!

    Jag tänkte göra det under amningarna också, men det blir inte av. Jag känner att jag vill koncentrera mig på amningen då och att inte bli överkörd av Jonathan som helst vill vara ovanpå mig och Sebastian när vi ska amma, så det har inte blivit av.
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    Vet du, pâ 80-talet fattade jag inte vad som skulle knipas!

    Jag är övertygad om att franska staten sparar pengar pâ det här viset, de behöver ju inte betala för problemen senare i samma utsträckning.

    Har varit hos min sjukgymnast idag - en helt underbar tjej - och det är ganska bra att fâ besked om hur muskeln utvecklas eller snarare kommer tillbaka till ursprunglig form och funktion!
  24. 12
    Vet du, pâ 80-talet fattade jag inte vad som skulle knipas!

    Jag är övertygad om att franska staten sparar pengar pâ det här viset, de behöver ju inte betala för problemen senare i samma utsträckning.

    Har varit hos min sjukgymnast idag - en helt underbar tjej - och det är ganska bra att fâ besked om hur muskeln utvecklas eller snarare kommer tillbaka till ursprunglig form och funktion!
  25. Medlem sedan
    Apr 2005
    #13
    Nu har jag beställt en sådan jag också! Inte det roligaste jag kunde tänka mig att handla , men den är välbehövlig till mig som är en riktig slarvmaja på att komma ihåg att knipa.
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  26. 13
    Nu har jag beställt en sådan jag också! Inte det roligaste jag kunde tänka mig att handla , men den är välbehövlig till mig som är en riktig slarvmaja på att komma ihåg att knipa.
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14
    Den verkar bra! Man behöver alltså inte knipa själv? Det sker automatiskt?
  28. 14
    Den verkar bra! Man behöver alltså inte knipa själv? Det sker automatiskt?
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15
    Japp, det sker automatiskt. Det är det som är det bästa när man är lat
  30. 15
    Japp, det sker automatiskt. Det är det som är det bästa när man är lat
  31. Medlem sedan
    Jul 2015
    #16
    Köpa knipkulor - http://shytobuy.se
  32. 16
    Köpa knipkulor - http://shytobuy.se

Liknande trådar

  1. Knipkulor
    By anonymt namn in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2015-07-20, 15:13
  2. knipkulor
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-07-20, 15:10
  3. knipkulor
    By cyklamen in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 14:50
  4. Knipkulor....
    By Ullan in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 10:28
  5. Knipkulor då jag är
    By Maria in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar