Hej allihop
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Hej allihop

    Hejsan.. Nu var det ett bra tag sedan jag tittade in här.. Ser att det inte blir så många inlägg som tidigare =) Ja nu är det ju svårt att hinne med barnen när dom ska busa och springa runt.

    Yasir blir snart 19 månader.. Tiden går alldeles för fort.. Han har börjat på dagis men tyvärr så blev vi inte världens lycklaste när vi såg att han fick gå i samma avdelning som 3-4 åringar. Nu har vi iallfall fått plats på dagiset som jag har stått i kö hos sedan födseln så i Augusti blir det nytt dagis får hoppas det går bra..

    Hoppas ni alla har det bra och jag ser till och med att det är nya småttingar på väg vad mysigt.. Ha det så bra alla..
  2. 1
    Hej allihop Hejsan.. Nu var det ett bra tag sedan jag tittade in här.. Ser att det inte blir så många inlägg som tidigare =) Ja nu är det ju svårt att hinne med barnen när dom ska busa och springa runt.

    Yasir blir snart 19 månader.. Tiden går alldeles för fort.. Han har börjat på dagis men tyvärr så blev vi inte världens lycklaste när vi såg att han fick gå i samma avdelning som 3-4 åringar. Nu har vi iallfall fått plats på dagiset som jag har stått i kö hos sedan födseln så i Augusti blir det nytt dagis får hoppas det går bra..

    Hoppas ni alla har det bra och jag ser till och med att det är nya småttingar på väg vad mysigt.. Ha det så bra alla..
  3. X-tjejen.
    #2
    Hejsan
    Sommarlov här
    ska inskola tösen i augusti för då börjar vardagen igen
    Men det blir nog bara skönt jag har varit hemma alltför många år känns det som.
    får då tre töser på samma avdelning vilket känns som en lyx att bara ha ett ställe att gå till. Eller jaja två blir det ju pojken ska väl hämtas från fritis me iofs.

    Nä här skrivs inte mycket
    för min del har jag liksom inte så mycket att tillägga eller nytt att komma med.
  4. 2
    Hejsan
    Sommarlov här
    ska inskola tösen i augusti för då börjar vardagen igen
    Men det blir nog bara skönt jag har varit hemma alltför många år känns det som.
    får då tre töser på samma avdelning vilket känns som en lyx att bara ha ett ställe att gå till. Eller jaja två blir det ju pojken ska väl hämtas från fritis me iofs.

    Nä här skrivs inte mycket
    för min del har jag liksom inte så mycket att tillägga eller nytt att komma med.
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Hejsvej!

    Det låter ju inte så lyckat men att gå med de stora barnen...jaja hoppas att det blir bättre på nästa dagis.

    Här kommer snart en liten bebis bf 20 juli....hoppas på att slippa gå över tiden, men men det får vi väl se!

    Ha en trevlig sommar alla!
  6. 3
    Hejsvej!

    Det låter ju inte så lyckat men att gå med de stora barnen...jaja hoppas att det blir bättre på nästa dagis.

    Här kommer snart en liten bebis bf 20 juli....hoppas på att slippa gå över tiden, men men det får vi väl se!

    Ha en trevlig sommar alla!
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Hej hej

    Ja men det blir väl ganska skönt att komma ut från livet i blöjor och tjat hela dagarna?? Fast jag trivs bra hemma ifs.. fast inte flera år kanske :-)

    Ha det gott
  8. 4
    Hej hej

    Ja men det blir väl ganska skönt att komma ut från livet i blöjor och tjat hela dagarna?? Fast jag trivs bra hemma ifs.. fast inte flera år kanske :-)

    Ha det gott
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5

    Hej!

    Kul att höra fran dig!

    Här är det full rulle och vardag fortfarande. De tva stora killarna far sommarlov först nu pa fredag och da drar vi till varat hus i Frankrike i tre veckor, sedan börjar mannen jobba igen och barnen har tva veckor lov till(börjar igen 19aug)..

    Emil haller oss totalt sysselsatta heeela tiden. Ljuvlig och söt som socker men fullständigt vild. Han ska inte ga pa dagis alls men däremot sa har vi en barnflicka tva dagar i veckan som gar pa barngympa med honom och hittar pa roliga saker som att ga pa zoo, aka och bada osv. Han fullkomligt älskar att vara med henne och jag kan jobba i lugn och ro(jobbar hemifran) och ända träffa honom eftersom de ofta kommer in och äter lunch osv. Han blir hemma pa heltid till januari 2010 da börjar han lekgrupp (tva förmiddagar/vecka) och sedan blir det kindergarten (20tim/v) hösten 2011.

    Ha en bra sommar!

    /Linda med Emil (23/11-06)
  10. 5
    Hej! Kul att höra fran dig!

    Här är det full rulle och vardag fortfarande. De tva stora killarna far sommarlov först nu pa fredag och da drar vi till varat hus i Frankrike i tre veckor, sedan börjar mannen jobba igen och barnen har tva veckor lov till(börjar igen 19aug)..

    Emil haller oss totalt sysselsatta heeela tiden. Ljuvlig och söt som socker men fullständigt vild. Han ska inte ga pa dagis alls men däremot sa har vi en barnflicka tva dagar i veckan som gar pa barngympa med honom och hittar pa roliga saker som att ga pa zoo, aka och bada osv. Han fullkomligt älskar att vara med henne och jag kan jobba i lugn och ro(jobbar hemifran) och ända träffa honom eftersom de ofta kommer in och äter lunch osv. Han blir hemma pa heltid till januari 2010 da börjar han lekgrupp (tva förmiddagar/vecka) och sedan blir det kindergarten (20tim/v) hösten 2011.

    Ha en bra sommar!

    /Linda med Emil (23/11-06)
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6
    Hej Godis;
    Minns du mig? Vi gick väl och räknade dagarna tillsammans när vi väntade våra förra bebisar. Den här gången lär du hinna före rejält, jag skall inte ha förrän i februari.

    Lycka till med allt
    Kram
  12. 6
    Hej Godis;
    Minns du mig? Vi gick väl och räknade dagarna tillsammans när vi väntade våra förra bebisar. Den här gången lär du hinna före rejält, jag skall inte ha förrän i februari.

    Lycka till med allt
    Kram
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    Hejsan!!!

    Klart att jag minns dig! Ja jag är lite orolig att jag ska behöva vänta sååååå länge igen..

    GRATTIS till er, va roligt med en liten plutt till! Håll oss uppdaterade...

    Kram på dig och lycka till själv.
  14. 7
    Hejsan!!!

    Klart att jag minns dig! Ja jag är lite orolig att jag ska behöva vänta sååååå länge igen..

    GRATTIS till er, va roligt med en liten plutt till! Håll oss uppdaterade...

    Kram på dig och lycka till själv.

Liknande trådar

  1. Hej allihop!
    By moder sorg in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 10:24
  2. hej allihop!
    By Tussilull in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 13:20
  3. Vet ni vad allihop
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 21:07
  4. hej allihop
    By Cayenne-73 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 19:55
  5. Hej allihop!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 11:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar