darrar/skakar
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    darrar/skakar

    Gör era bebisar det? Min flicka gör det ofta med hakan, ganska ofta med armen/ armarna och någon gång med benet. Är lite orolig för det och undrar om det är normalt. Har inte riktigt fått något bra svar från bvc och sjukvården.
  2. 1
    darrar/skakar Gör era bebisar det? Min flicka gör det ofta med hakan, ganska ofta med armen/ armarna och någon gång med benet. Är lite orolig för det och undrar om det är normalt. Har inte riktigt fått något bra svar från bvc och sjukvården.
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    min Leo skakar/darrar i bland i benen/benet, vet inte vad det kan vara. lite konstigt...........
  4. 2
    min Leo skakar/darrar i bland i benen/benet, vet inte vad det kan vara. lite konstigt...........
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hej!

    Du behöver inte vara orolig, våran lille gjorde det hela tiden på sjukhuset och det är nervsystemet som inte är färdigutvecklat så det är inget konstigt alls, jag dubbelkollade med flera sköterskor och läkare, man kan ju inte vara nog så nojjig
  6. 3
    Hej!

    Du behöver inte vara orolig, våran lille gjorde det hela tiden på sjukhuset och det är nervsystemet som inte är färdigutvecklat så det är inget konstigt alls, jag dubbelkollade med flera sköterskor och läkare, man kan ju inte vara nog så nojjig
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Min plutt skakar massor, men det är det omogna nervsystemet som djungelkofta säger.
  8. 4
    Min plutt skakar massor, men det är det omogna nervsystemet som djungelkofta säger.
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Som vanligt lika tryggt att fråga er medsystrar..
    TACK!
  10. 5
    Som vanligt lika tryggt att fråga er medsystrar..
    TACK!
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6
    ÅH så skönt att ni säger så! Eldmannen skakar också, och eftersom det hände på sjukhus innan hans operation så valde de att göra en utredning..så nu har hans huvud magnetröntgats, och han har fått sova med EEG-elektroder. Man har inet sett något konstigt men eftersom alla proffsen ville ta det på allvar blev jag orolig

    Det är ryckningar i armarna, alltid när han sover. De slutar om jag tar i honom,men är otäcka när man inte vet vad det handlar om.
    Samma sak som ni sett?
  12. 6
    ÅH så skönt att ni säger så! Eldmannen skakar också, och eftersom det hände på sjukhus innan hans operation så valde de att göra en utredning..så nu har hans huvud magnetröntgats, och han har fått sova med EEG-elektroder. Man har inet sett något konstigt men eftersom alla proffsen ville ta det på allvar blev jag orolig

    Det är ryckningar i armarna, alltid när han sover. De slutar om jag tar i honom,men är otäcka när man inte vet vad det handlar om.
    Samma sak som ni sett?

Liknande trådar

  1. Jag darrar!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 15:13
  2. Han darrar/skakar!!
    By Sweet<3 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-25, 19:37
  3. Darrar
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 22:49
  4. Så där...*darrar*
    By petrapeps in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 11:35
  5. darrar
    By madridemma in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar