Nu är jag fru!
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Nu är jag fru!

    Hej alla!
    Har inte skrivit här på hur länge som helst, har haft fullt upp med att planera bröllop!
    Den 6/6 -08 Gifte jag och Hasse oss, på tiden kan man tycka efter att ha levt ihop i 12 år!

    Dagen var helt underbar! Kände mig minst sagt som en prinsessa! Strålande sol hade vi hela dagen! Synd bara att tiden går så fort, man hinner inte ta in allt! som tur är filmades det mesta av Hasses bror.

    Vanja växer så att det knakar! Ca 115 cm lång är hon nu och nybakad 6 åring då hon fyllde den 25 juni. Humöret ska vi inte prata om! Fasar för när hon blir tonåring om hon redan nu är så lynnig! Hon är verkligen mammas stora tös som ser fram i mot att börja förskolan.

    Lillemannen Klas fyllde 2 år den 18 Juni och är ett energiknippe utan dess like! sitter aldrig still, är överallt och ingenstanns på en gång! Har kommit igång riktigt bra med pratet och det kommer nya ord varje dag, kul! Har problem med hans vikt och tillväxt då han var mycket sjuk i astma mellan 2-6 månaders ålder, han stod still i växten i tre månader och rasade i vikt som 7 månaders och har inte kommit i fatt sedan dess, är 81 cm lång och väger 9,5 kg nu. ska på utredning till hösten om ev. tillväxthormoner.

    Det var en liten uppdatering om oss! Hoppas ni får en skön sommar allihop!

    Kram från Elaine med Vanja 02 och Klas 06
    Elaine med Vanja-02 & Klas-06
  2. 1
    Nu är jag fru! Hej alla!
    Har inte skrivit här på hur länge som helst, har haft fullt upp med att planera bröllop!
    Den 6/6 -08 Gifte jag och Hasse oss, på tiden kan man tycka efter att ha levt ihop i 12 år!

    Dagen var helt underbar! Kände mig minst sagt som en prinsessa! Strålande sol hade vi hela dagen! Synd bara att tiden går så fort, man hinner inte ta in allt! som tur är filmades det mesta av Hasses bror.

    Vanja växer så att det knakar! Ca 115 cm lång är hon nu och nybakad 6 åring då hon fyllde den 25 juni. Humöret ska vi inte prata om! Fasar för när hon blir tonåring om hon redan nu är så lynnig! Hon är verkligen mammas stora tös som ser fram i mot att börja förskolan.

    Lillemannen Klas fyllde 2 år den 18 Juni och är ett energiknippe utan dess like! sitter aldrig still, är överallt och ingenstanns på en gång! Har kommit igång riktigt bra med pratet och det kommer nya ord varje dag, kul! Har problem med hans vikt och tillväxt då han var mycket sjuk i astma mellan 2-6 månaders ålder, han stod still i växten i tre månader och rasade i vikt som 7 månaders och har inte kommit i fatt sedan dess, är 81 cm lång och väger 9,5 kg nu. ska på utredning till hösten om ev. tillväxthormoner.

    Det var en liten uppdatering om oss! Hoppas ni får en skön sommar allihop!

    Kram från Elaine med Vanja 02 och Klas 06
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    GRATTIS Elaine! (OCH Hasse så klart!)

    Ja, det var på tiden.
    Hoppas allt fortsätter lika fint som hittills.
    Glad sommar från oss. // Titti m. Alexandra
  4. 2
    GRATTIS Elaine! (OCH Hasse så klart!)

    Ja, det var på tiden.
    Hoppas allt fortsätter lika fint som hittills.
    Glad sommar från oss. // Titti m. Alexandra
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Stort grattis till frun!!
    Önskar er ett långt och lyckligt äktenskap.
  6. 3
    Stort grattis till frun!!
    Önskar er ett långt och lyckligt äktenskap.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Stort grattis till er!

    Men vad roligt Elaine! ***grattis***

    Säger som de andra - det var på tiden! Och jag önskar er ett långt och lyckligt äktenskap!

    Mååånga kramar från oss!

    Ps. skönt att höra att
  8. 4
    Stort grattis till er! Men vad roligt Elaine! ***grattis***

    Säger som de andra - det var på tiden! Och jag önskar er ett långt och lyckligt äktenskap!

    Mååånga kramar från oss!

    Ps. skönt att höra att
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    forts...

    Råkade trycka på skicka-svar-knappen lite för tidigt

    Skönt att höra att barnen mår bra!

    **kram**
  10. 5
    forts... Råkade trycka på skicka-svar-knappen lite för tidigt

    Skönt att höra att barnen mår bra!

    **kram**
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Ett sent men hjärtligt GRATTIS och LYCKA TILL! från tilde och mig
  12. 6
    Ett sent men hjärtligt GRATTIS och LYCKA TILL! från tilde och mig
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Massor av grattis från oss!
  14. 7
    Massor av grattis från oss!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar