Augusti 02?
_02 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Augusti 02?

    Hej på er allihop! Undrar om det är några här från augustigruppen 2002? Jag var med där och fick en pojke som heter Samuel och som tyvärr blev en ängel. Han har nu fått tre småsyskon som är helt underbara såklart! Om någon minns oss och vill får ni gärna messa mig med lite uppdateringar, det är alltid spännande! Ni har ju en speciell plats i hjärtat eftersom det blev som det blev. Glad sommar till er alla härinne! / AnnaK!
  2. 1
    Augusti 02? Hej på er allihop! Undrar om det är några här från augustigruppen 2002? Jag var med där och fick en pojke som heter Samuel och som tyvärr blev en ängel. Han har nu fått tre småsyskon som är helt underbara såklart! Om någon minns oss och vill får ni gärna messa mig med lite uppdateringar, det är alltid spännande! Ni har ju en speciell plats i hjärtat eftersom det blev som det blev. Glad sommar till er alla härinne! / AnnaK!
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Jag var med augustigruppen 2002, har en son med namnet Tintin. Det ringer en liten klocka när jag läser namnet Samuel men är inte riktigt säker.

    Hoppas allt är bra med er, de tre småsyskolen och att ängeln SAmuel är med er hela tiden.
  4. 2
    Jag var med augustigruppen 2002, har en son med namnet Tintin. Det ringer en liten klocka när jag läser namnet Samuel men är inte riktigt säker.

    Hoppas allt är bra med er, de tre småsyskolen och att ängeln SAmuel är med er hela tiden.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Tack för svar! Vi mår trots allt bra idag även om Samuel såklart fattas oss hela tiden. Hoppas ni har det bra!
  6. 3
    Tack för svar! Vi mår trots allt bra idag även om Samuel såklart fattas oss hela tiden. Hoppas ni har det bra!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Jag var också med i aug 02

    men kommer inte ihåg speciellt många från den gruppen. Men det ringer en klocka att det var någon mer än Grodan som förlorade sitt barn i vår grupp.
    Jag är mer aktiv i en ny augustigrupp då vi har fått en augustikille till.
    Vi har i allafall Elias som är född den 12 aug.

    Förstår att Samuel alltid finns med er!
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  8. 4
    Jag var också med i aug 02 men kommer inte ihåg speciellt många från den gruppen. Men det ringer en klocka att det var någon mer än Grodan som förlorade sitt barn i vår grupp.
    Jag är mer aktiv i en ny augustigrupp då vi har fått en augustikille till.
    Vi har i allafall Elias som är född den 12 aug.

    Förstår att Samuel alltid finns med er!
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Tack för svar och grattis till lillebror!
  10. 5
    Tack för svar och grattis till lillebror!

Liknande trådar

  1. Bf Augusti 10
    By Cjssyskon in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 22:53
  2. ***BIM AUGUSTI***
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 12:55
  3. ***BIM AUGUSTI***
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 09:08
  4. BIM augusti
    By Majz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 11:54
  5. Kos i augusti?
    By -Jill- in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar