Bio-sommaren
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Bio-sommaren

    Vilken bio sommar det varit!!! I helgen ska barnen se 3 filmer I dag blir det Space chimps, Imorgon Hellboy2 och på Söndag eller kanske måndag (vet inte om man orkar gå på bio 3 dagar i rad) så blir det Journey to the center of the earth. Har ju redan varit Kung Fu Panda, Narnia Prince Caspian, och några till.... snart kommer även Beverly Hills Chihuahua och nya Mummy filmen (med Jet Li). Hancock hinner jag inte se än, har hört att the legend var bra i vintras, men dessa filmer tillhör inte min favvo genre så jag sitter hellre på min kammare och ser på *mina*filmer... Ska se Seven Swords ikväll...LOL ..poolen varvat med bio och Kinesiska- och mattestudier... mitt liv i en liten ask.
    http://pinkspiderweb.tumblr.com/

    NORMAL people scare me, but not as much as I scare THEM!
    ******************************
    May the 4s B with U!
  2. 1
    Bio-sommaren Vilken bio sommar det varit!!! I helgen ska barnen se 3 filmer I dag blir det Space chimps, Imorgon Hellboy2 och på Söndag eller kanske måndag (vet inte om man orkar gå på bio 3 dagar i rad) så blir det Journey to the center of the earth. Har ju redan varit Kung Fu Panda, Narnia Prince Caspian, och några till.... snart kommer även Beverly Hills Chihuahua och nya Mummy filmen (med Jet Li). Hancock hinner jag inte se än, har hört att the legend var bra i vintras, men dessa filmer tillhör inte min favvo genre så jag sitter hellre på min kammare och ser på *mina*filmer... Ska se Seven Swords ikväll...LOL ..poolen varvat med bio och Kinesiska- och mattestudier... mitt liv i en liten ask.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    OJ

    var länge sedan jag var på bio men jag tänkte se mamma mia och narnia då vi är i sverige.

    vi har ju en hemmabio men maken har ännu inte fått upp projektorn bara den gigantiska fula duken, tror maken känner att det blir lite ynkligt att titta på bio här, i sverige hade han ju ett eget rum i källare där tom taket var målat svart för att ljuset skulle bli bäst, men han klagar inte som tur är.
  4. 2
    OJ var länge sedan jag var på bio men jag tänkte se mamma mia och narnia då vi är i sverige.

    vi har ju en hemmabio men maken har ännu inte fått upp projektorn bara den gigantiska fula duken, tror maken känner att det blir lite ynkligt att titta på bio här, i sverige hade han ju ett eget rum i källare där tom taket var målat svart för att ljuset skulle bli bäst, men han klagar inte som tur är.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Yes Mamma Mia står ocks[ på tur!! LOL Maken är hemma nästa helg så det får bli då
  6. 3
    Yes Mamma Mia står ocks[ på tur!! LOL Maken är hemma nästa helg så det får bli då
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Space chimps var jättesöt och charmig. Kanske var det för att jag hade väldigt låga förväntningar men jag tyckte faktiskt om den. SÅg Wall-E för ett tag sedan och måste säga att jag gillade denna bättre. Imorgon blir det biopaus för min del. Efter jag kom hem nu ikväll såg jag en film i min egen favorit genre.... kanske lite B skådisar och annat men jag älskade den! RUnning on Karma (2003) Odubbat men tyvärr på Cantonese vilket jag inte förstår så mycket av men med engelska subtitles. Nu ska jag återgå till mina grammatikövningar...
  8. 4
    Space chimps var jättesöt och charmig. Kanske var det för att jag hade väldigt låga förväntningar men jag tyckte faktiskt om den. SÅg Wall-E för ett tag sedan och måste säga att jag gillade denna bättre. Imorgon blir det biopaus för min del. Efter jag kom hem nu ikväll såg jag en film i min egen favorit genre.... kanske lite B skådisar och annat men jag älskade den! RUnning on Karma (2003) Odubbat men tyvärr på Cantonese vilket jag inte förstår så mycket av men med engelska subtitles. Nu ska jag återgå till mina grammatikövningar...
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    glömde föresten Batman med Heath Ledger kom ju också idag... får väl också bli nästa vecka. X files släpps veckan därpå..och sen som sagt Mummy filmen med Jet Li , Beverly Hills Chihuahua, Nya Star wars filmen (clone wars)...
    ja himmel vad med filmer....Tur att man har sommarlov hahahaha not
  10. 5
    glömde föresten Batman med Heath Ledger kom ju också idag... får väl också bli nästa vecka. X files släpps veckan därpå..och sen som sagt Mummy filmen med Jet Li , Beverly Hills Chihuahua, Nya Star wars filmen (clone wars)...
    ja himmel vad med filmer....Tur att man har sommarlov hahahaha not

Liknande trådar

  1. Med sommaren...
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 12:58
  2. Sommaren -08
    By esmeral in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 06:51
  3. sommaren!!!
    By Mars1 in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 11:28
  4. Sommaren
    By mamman30 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 16:08
  5. Sommaren är här!!!
    By joppi33 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar