Fint väder
_0610 Oktoberbarn
  1. Cissi med G och A
    #1

    Fint väder

    Nu verkar det som om det fina vädret kommer igen, så i morgon flyttar vi ut till sommarstugan i några dagar. Ska bli härligt att bara få sola, bada och ta det lugnt. Ärligt tycker jag inte att det blir så mycket av semester när man är på hemmaplan med mat, disk, tvätt, städning osv.....eller vad tycker ni? Kopplar av gör jag bäst när jag får komma hemifrån.
    Hoppas ni har det härligt i solen!
  2. 1
    Fint väder Nu verkar det som om det fina vädret kommer igen, så i morgon flyttar vi ut till sommarstugan i några dagar. Ska bli härligt att bara få sola, bada och ta det lugnt. Ärligt tycker jag inte att det blir så mycket av semester när man är på hemmaplan med mat, disk, tvätt, städning osv.....eller vad tycker ni? Kopplar av gör jag bäst när jag får komma hemifrån.
    Hoppas ni har det härligt i solen!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Hoppas ni får det riktigt härligt! Jag behöver också komma hemifrån för att koppla av helt!

    Nu är jag och barnen hos mina föräldrar och det är så skönt! Maken kommer på fredag kväll när hans semester börjar!
  4. 2
    Hoppas ni får det riktigt härligt! Jag behöver också komma hemifrån för att koppla av helt!

    Nu är jag och barnen hos mina föräldrar och det är så skönt! Maken kommer på fredag kväll när hans semester börjar!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Låter skönt att komma hemifrån lite! Vi har varit hemma hela tiden och jag är redan inne på min fjärde semestervecka men det blir ju lite annorlunda när man är höggravid som jag är just nu! Har mest blivit lite dagsutflykter eller liknande. Just nu har vi dock rätt många projekt på G i trädgården + framsidan av huset så Fredrik har fixat med det och jag & Eric har fått roa oss lite själva men imorgon ska Fredrik göra sånt som Eric kan vara med på så det ska bli skönt, känner att jag behöver vila lite extra nu inför förlossningen!
  6. 3
    Låter skönt att komma hemifrån lite! Vi har varit hemma hela tiden och jag är redan inne på min fjärde semestervecka men det blir ju lite annorlunda när man är höggravid som jag är just nu! Har mest blivit lite dagsutflykter eller liknande. Just nu har vi dock rätt många projekt på G i trädgården + framsidan av huset så Fredrik har fixat med det och jag & Eric har fått roa oss lite själva men imorgon ska Fredrik göra sånt som Eric kan vara med på så det ska bli skönt, känner att jag behöver vila lite extra nu inför förlossningen!

Liknande trådar

  1. Fint väder här, har ni?
    By Emmet27 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 15:41
  2. Fint väder??
    By Linda&Wilja in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 06:41
  3. Fint väder =
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 23:18
  4. När det är så fint väder
    By erwina in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 14:42
  5. Fint väder!
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar