Dålig energi till gästen
Kärlek & relationer
  1. anonymt namn
    #1

    Dålig energi till gästen

    Har jobbat mycket extra o hade nu 2 dagar då min moster kom på besök. Hon har en utv.störning. Tror inte hon märkte nåt, för vi pratade, åt gott mm. Men jag kände att jag bara ville ha besöket överstökat så jag fick stirra in i väggen o hämta andan. Tyckte jag gav henne ett par fina dagar, men har dåligt samvete över min känsla. Har jobbat extra pga personalbrist, vilket jag får igen senare o är alltså ledig mer framöver. Förstår nån? Har dessutom barn o är ensamstående. Ena barnet handikappat.
  2. 1
    Dålig energi till gästen Har jobbat mycket extra o hade nu 2 dagar då min moster kom på besök. Hon har en utv.störning. Tror inte hon märkte nåt, för vi pratade, åt gott mm. Men jag kände att jag bara ville ha besöket överstökat så jag fick stirra in i väggen o hämta andan. Tyckte jag gav henne ett par fina dagar, men har dåligt samvete över min känsla. Har jobbat extra pga personalbrist, vilket jag får igen senare o är alltså ledig mer framöver. Förstår nån? Har dessutom barn o är ensamstående. Ena barnet handikappat.
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Det är helt normalt, känn inte dåligt samvete över det. Du gjorde ditt bästa och allt avlöpte helt tillfredsställlande. Som besökare vet man att man "belastar" nån i deras vanliga liv.
  4. 2
    Det är helt normalt, känn inte dåligt samvete över det. Du gjorde ditt bästa och allt avlöpte helt tillfredsställlande. Som besökare vet man att man "belastar" nån i deras vanliga liv.
  5. Anonym
    #3
    Tack för ditt stöd. Tycker du verkar vara en väldigt ödmjuk människa.
  6. 3
    Tack för ditt stöd. Tycker du verkar vara en väldigt ödmjuk människa.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Jag förstår dig, jag är själov gärna ensam och själv om det varit mycket runtomkring mig. Och att alltid behöva ta ansvar för andra tär ju rätt mycket på en själv också. Och beroende på vad din moster har för utvecklingsstörning, så förstår hon säkert att du vill vila också.
  8. 4
    Jag förstår dig, jag är själov gärna ensam och själv om det varit mycket runtomkring mig. Och att alltid behöva ta ansvar för andra tär ju rätt mycket på en själv också. Och beroende på vad din moster har för utvecklingsstörning, så förstår hon säkert att du vill vila också.

Liknande trådar

  1. Hur får man energi till allt då?
    By raqven in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-29, 08:44
  2. Go'kväll - råd om dålig energi på jobbet
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 21:04
  3. Gästen har åkt
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 06:43
  4. Energi till förlossningen!
    By Corinne m. 4 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 04:40
  5. I brist pâ energi och tillfälle till..
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 15:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar