Passar På
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Passar På

    Skriver så rysligt sällan här numera. Ville mest bara säga *hej* när jag ändå tittar till er!

    Dagarna rullar på ganska friskt & det e det som gör att jag har svårt att få tid/energi till att skriva/läsa så mkt jag egentligen velat.

    Har fortf Adrian hemma, Adrian e fortf ett motoriskt energiknippe så dagtid e stunderna att vila rumpan få. Efmidd. e vigda åt stallet. Kvällarna åt familjen! Tiden springer mest jämt.

    Tittar till er ibland. Ni betyder fortf mkt. Man har ju delat en del med er!

    Hoppas ni alla har det fint, att oktbebisarna (jooo, bebisar till dom e 14, minst *S*) o deras mammor har en skön sommar.

    Nu kommer stora dottern in med lilla sonen.. Slut på vilan!


    Allt Gott o Många Kramar åt er alla.
    ~ klok som en tok ~

    http://fundilerar.be/vifyra/
  2. 1
    Passar På Skriver så rysligt sällan här numera. Ville mest bara säga *hej* när jag ändå tittar till er!

    Dagarna rullar på ganska friskt & det e det som gör att jag har svårt att få tid/energi till att skriva/läsa så mkt jag egentligen velat.

    Har fortf Adrian hemma, Adrian e fortf ett motoriskt energiknippe så dagtid e stunderna att vila rumpan få. Efmidd. e vigda åt stallet. Kvällarna åt familjen! Tiden springer mest jämt.

    Tittar till er ibland. Ni betyder fortf mkt. Man har ju delat en del med er!

    Hoppas ni alla har det fint, att oktbebisarna (jooo, bebisar till dom e 14, minst *S*) o deras mammor har en skön sommar.

    Nu kommer stora dottern in med lilla sonen.. Slut på vilan!


    Allt Gott o Många Kramar åt er alla.
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Kul att höra av dig och skönt att allt är bra med dig! Återkom till oss när tid/energi finns - vi finns här Ha en fortsatt härlig sommar! *kram*
  4. 2
    Kul att höra av dig och skönt att allt är bra med dig! Återkom till oss när tid/energi finns - vi finns här Ha en fortsatt härlig sommar! *kram*
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    kram vännen!
  6. 3
    kram vännen!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    ¨Skönt att höra.. Gudarna vet när tid & energi kommer att finnas.. Måtte det bli innan Adrian flyttar hemmifrån!

    Hur e det med magen?


    Kram
  8. 4
    ¨Skönt att höra.. Gudarna vet när tid & energi kommer att finnas.. Måtte det bli innan Adrian flyttar hemmifrån!

    Hur e det med magen?


    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Kramar tbx.. Snart, snart, snart e det dagen D!

    Nervös?!
  10. 5
    Kramar tbx.. Snart, snart, snart e det dagen D!

    Nervös?!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    om?! moahahaha...

    jag låter det vara mitt svar...
  12. 6
    om?! moahahaha...

    jag låter det vara mitt svar...
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Kul att höra ljud ifrån dig! Låter som livet flyter på precis som det ska!
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  14. 7
    Kul att höra ljud ifrån dig! Låter som livet flyter på precis som det ska!
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Jodå, det är bara fint med magen! Har varit hos BM idag och allt var bra. Är i vecka 39+2 idag så det närmar sig BF med stormsteg
  16. 8
    Jodå, det är bara fint med magen! Har varit hos BM idag och allt var bra. Är i vecka 39+2 idag så det närmar sig BF med stormsteg
  17. Medlem sedan
    Oct 2003
    #9
    *ler* Förstått det flyter på rätt friskt för er oxå!

    Hur gör ni med getterna om ni ska flytta?!
    Dom vill månne inte ta tåget ner till Småland?!

    Kram
  18. 9
    *ler* Förstått det flyter på rätt friskt för er oxå!

    Hur gör ni med getterna om ni ska flytta?!
    Dom vill månne inte ta tåget ner till Småland?!

    Kram
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Haha! Getterna fixar nog att åka tåg, vill du ha dem???

    Det är inte riktigt bestämt än var de ska vara. Jag skulle vilja ge dem till mina föräldrar för att ha nära till dem och se hur de växer, men jag har inte frågat dem än eftersom de just nu håller på att smälta att vi ska flytta "ifrån" dem Bor ju bara några hundra meter från dem. Men iaf, tar inte mina föräldrar getterna så ska de flytta till ett par kompisar som har ett grästak på sin enorma villa de håller på att bygga, så slipper de klippa gräset på taket...

    Det jag oroar mig mer över är vår katt som inte är van bilar och hus och vår hund som jag inte vet riktigt var de ska vara när vi inte är hemma på dagarna... Men det löser sig väl antar jag...
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  20. 10
    Haha! Getterna fixar nog att åka tåg, vill du ha dem???

    Det är inte riktigt bestämt än var de ska vara. Jag skulle vilja ge dem till mina föräldrar för att ha nära till dem och se hur de växer, men jag har inte frågat dem än eftersom de just nu håller på att smälta att vi ska flytta "ifrån" dem Bor ju bara några hundra meter från dem. Men iaf, tar inte mina föräldrar getterna så ska de flytta till ett par kompisar som har ett grästak på sin enorma villa de håller på att bygga, så slipper de klippa gräset på taket...

    Det jag oroar mig mer över är vår katt som inte är van bilar och hus och vår hund som jag inte vet riktigt var de ska vara när vi inte är hemma på dagarna... Men det löser sig väl antar jag...

Liknande trådar

  1. Passar på att...
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 21:37
  2. Passar
    By Evelinas mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 17:15
  3. Jag passar på att
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 20:33
  4. Passar det med
    By A-M in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 22:31
  5. Passar
    By Helena in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar