Ellatova
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Ellatova

    Är det någon som har koll på Ellatova? Tycker hon varit borta för länge, eller har jag missat något inlägg?
    Ensamstående med ett barn.

    www.familjencr.wordpress.com
  2. 1
    Ellatova Är det någon som har koll på Ellatova? Tycker hon varit borta för länge, eller har jag missat något inlägg?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Jag håller med, hoppas att allt är bra med henne och att hon snart dyker upp här igen!
  4. 2
    Jag håller med, hoppas att allt är bra med henne och att hon snart dyker upp här igen!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Hade kontakt idag.

    Hej hej.

    Hade lite kontakt med henne idag. Försökt nå henne ett par g, hade börjat bli lite småorolig men idag gick det bättre. Det var som jag hoppades, hon har haft fullt upp & mådde riktigt bra! Låter henne berätta mer när hon har vägarna förbi.


    Kramar
    ~ klok som en tok ~

    http://fundilerar.be/vifyra/
  6. 3
    Hade kontakt idag. Hej hej.

    Hade lite kontakt med henne idag. Försökt nå henne ett par g, hade börjat bli lite småorolig men idag gick det bättre. Det var som jag hoppades, hon har haft fullt upp & mådde riktigt bra! Låter henne berätta mer när hon har vägarna förbi.


    Kramar
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Skönt å höra att hon mår bra!!! ;o)
    Väntar på att få höra mera av henne själv, men jag förstår att hon inte hinner med att vara här inne nu när det är så himla fint väder...!!!
  8. 4
    Skönt å höra att hon mår bra!!! ;o)
    Väntar på att få höra mera av henne själv, men jag förstår att hon inte hinner med att vara här inne nu när det är så himla fint väder...!!!

Liknande trådar

  1. Ellatova?
    By M-Irre in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 21:07
  2. ellatova!!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 13:16
  3. Ellatova?!
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 12:08
  4. Ellatova
    By Ronja31 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 08:37
  5. Ellatova!
    By ~LisaMarie~ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar