Ett bakslag men men...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Ett bakslag men men...

    God morgon förresten
    Jodå visst blev det så att höften fick ta rejält med stryk när jag valde att springa Slussprovet förra fredagen - Detta var jag medveten om såklart men det är ändå lite tråkigt just nu när jag inte ens kan gå ut och gå
    Måndag körde jag spinning, promenerad mycket, tisdag BP och mycket promenader, onsdag cyklade jag hem för branta backen med tungt motstånd +långpromenad MEN sen blev det STOPP
    Vaknade på natten och hade JÄTTE-ONT och fick ta Voltaren, kunde knappt gå ner för trappan
    Har fått rådet att helt utesluta träning/motion tills på måndag och så äta Voltaren några dagar för att lugna ner det hela
    Behöver jag säga att det redan kryper i kroppen
    Ja ja, vädret är i alla fall strålande och det är just nu mycket bad trots att jag jobbar några timmar varje dag och i natt har jag sovit som en stock
    Nä nu måste jag hoppa in i duschen
    äta gröt
    och sen iväg och jobba
    Blir hämtad av smabo o son halv fyra och då drar vi direkt ut till kusten för sol o bad = SOMMAR! Sambon fixar kasslersallad att ta med och färsk ananas såklart, det är ju fredag
    Ha en underbar fredag alla goa viktisar - Puss på er
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    Ett bakslag men men... God morgon förresten
    Jodå visst blev det så att höften fick ta rejält med stryk när jag valde att springa Slussprovet förra fredagen - Detta var jag medveten om såklart men det är ändå lite tråkigt just nu när jag inte ens kan gå ut och gå
    Måndag körde jag spinning, promenerad mycket, tisdag BP och mycket promenader, onsdag cyklade jag hem för branta backen med tungt motstånd +långpromenad MEN sen blev det STOPP
    Vaknade på natten och hade JÄTTE-ONT och fick ta Voltaren, kunde knappt gå ner för trappan
    Har fått rådet att helt utesluta träning/motion tills på måndag och så äta Voltaren några dagar för att lugna ner det hela
    Behöver jag säga att det redan kryper i kroppen
    Ja ja, vädret är i alla fall strålande och det är just nu mycket bad trots att jag jobbar några timmar varje dag och i natt har jag sovit som en stock
    Nä nu måste jag hoppa in i duschen
    äta gröt
    och sen iväg och jobba
    Blir hämtad av smabo o son halv fyra och då drar vi direkt ut till kusten för sol o bad = SOMMAR! Sambon fixar kasslersallad att ta med och färsk ananas såklart, det är ju fredag
    Ha en underbar fredag alla goa viktisar - Puss på er
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Nej vad trist Men du får ta tillfället i akt att sola liggandes eller sittandes istället för att fånga strålar på språng
    Hoppas det ger med sig under helgen
    Ha en bra dag!!
  4. 2
    Nej vad trist Men du får ta tillfället i akt att sola liggandes eller sittandes istället för att fånga strålar på språng
    Hoppas det ger med sig under helgen
    Ha en bra dag!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Vad tråkigt..

    men nu får du lyssna på farbror doktorn och inte träna något innan måndag. Hoppas höften blir bra snart! Och kanske att du sedan inte tränar så hårt om du känner av den igen?

    Hoppas ni får en skön eftermiddag på stranden!
  6. 3
    Vad tråkigt.. men nu får du lyssna på farbror doktorn och inte träna något innan måndag. Hoppas höften blir bra snart! Och kanske att du sedan inte tränar så hårt om du känner av den igen?

    Hoppas ni får en skön eftermiddag på stranden!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Tråkigt tråkigt! Hoppas verkligen det går över. Jag dras med mina ljumskproblem jag.
  8. 4
    Tråkigt tråkigt! Hoppas verkligen det går över. Jag dras med mina ljumskproblem jag.

Liknande trådar

  1. Bakslag
    By Stellatrix in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 18:40
  2. Bakslag
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:14
  3. Bakslag
    By starlet1 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 12:04
  4. bakslag
    By tvilling2 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 22:21
  5. Bakslag efter bakslag...
    By Tinselflickan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar