Zelda har fått ett syskon!
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Zelda har fått ett syskon!

    Äntligen, 10 dagar över den beräknade dagen, så har Zelda lillebror Ilon anlänt!! Hittills tycker hon mycket om sin brorsa & vill gärna hjälpa till att sköta & pussar mycket på honom! Hoppas att hon fortsätter tycka det är ok att inte ha oss helt för sig själv!! Själv blir jag lite nervös för hur jag ska klara att ha 2 illbattingar!!
  2. 1
    Zelda har fått ett syskon! Äntligen, 10 dagar över den beräknade dagen, så har Zelda lillebror Ilon anlänt!! Hittills tycker hon mycket om sin brorsa & vill gärna hjälpa till att sköta & pussar mycket på honom! Hoppas att hon fortsätter tycka det är ok att inte ha oss helt för sig själv!! Själv blir jag lite nervös för hur jag ska klara att ha 2 illbattingar!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Stort grattis!
  4. 2
    Stort grattis!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    grattis till sonen, fint namn! Härligt att Zelda gillar honom, hoppas att det fortsätter så. Det kommer gå galant att ta hand om 2 illbattingar, fråga mig som har 3 Jag har inte riktigt fått kläm på det än men nästan, Edit är så snäll så det är inga problem med henne.

    kram
  6. 3
    grattis till sonen, fint namn! Härligt att Zelda gillar honom, hoppas att det fortsätter så. Det kommer gå galant att ta hand om 2 illbattingar, fråga mig som har 3 Jag har inte riktigt fått kläm på det än men nästan, Edit är så snäll så det är inga problem med henne.

    kram
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4
    Grattis grattis. Det kommer säkert att gå jättebra du hinner ju vänja dig;-) Hoppas förlossningen gick bra.
  8. 4
    Grattis grattis. Det kommer säkert att gå jättebra du hinner ju vänja dig;-) Hoppas förlossningen gick bra.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    tackar tackar!!!
  10. 5
    tackar tackar!!!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Haha, klart det ska lösa sig med två galningar och jag får väl erkänna att det inte är den lilla som bekymrar mig mest! Imorse sa Zelda att "det är jobbigt med en lillebrorsa"...så jag tror att verkligheten börjar gå upp för henne, att han är lite tråkig som bara äter och sover.. *skrattar*
  12. 6
    Haha, klart det ska lösa sig med två galningar och jag får väl erkänna att det inte är den lilla som bekymrar mig mest! Imorse sa Zelda att "det är jobbigt med en lillebrorsa"...så jag tror att verkligheten börjar gå upp för henne, att han är lite tråkig som bara äter och sover.. *skrattar*
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Tackar!! Det är ju klart att det tar ens tund att vänja sig vid att man har två små tokar härhemma! Förlossningen gick jättebra, jag återkommer med berättelse så fort jag hinne skriva den!
  14. 7
    Tackar!! Det är ju klart att det tar ens tund att vänja sig vid att man har två små tokar härhemma! Förlossningen gick jättebra, jag återkommer med berättelse så fort jag hinne skriva den!

Liknande trådar

  1. Ni som fått syskon..
    By brymaria in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 20:11
  2. ni som väntar har fått syskon
    By madeleine med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 12:54
  3. ni som fått bebis och har syskon
    By Monica med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 14:05
  4. ni som fått smått och har syskon
    By Monica med 3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 20:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar