hemma igen...
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    hemma igen...

    Nu är vi hemma från världens bästa vecka på öland
    Vi har verkligen haft det underbart, fint väder mycket bad och sol, god mat och dryck och världens bästa sällskap i form av föräldrar och syskon m barn. Hugo har trivts som fisken i vattnet . Med mormor, morfar och kusiner kan det ju inte bli annat....även farmor och farfar kom en dag , det var kul.

    Och så på vår 5 års dag då åkte vi iväg själva och hade picknick med god mat och champagne på ett jättemysigt ställe. Där satt vi och njöt av solen och varandra medans vi förlovade oss. Sedan var vi och gick i en jättemysig skog och var och drack varsin öl på uteserveringen i solen...sedan tog vi in på hotell och mös en stund och på kvällen gick vi ut och åt en god middag! *lycklig*

    När vi kom tillbaka på lördagen blev det glada miner när de såg ringarna på fingrarna
    Vi har varsin ganska bred ring i vitguld ska lägga in bild senare. Nu är vi hemma och det var ju också skönt, men bara två veckor tills jag börjar jobba

    Hoppas alla har haft en bra vecka!
    Kram
    "Allt som jag verkligen tycker om är antingen olagligt, omoraliskt eller fettbildande" Alexander woolcott
    Tjejen med älsklingen K och gullungen Hugo
  2. 1
    hemma igen... Nu är vi hemma från världens bästa vecka på öland
    Vi har verkligen haft det underbart, fint väder mycket bad och sol, god mat och dryck och världens bästa sällskap i form av föräldrar och syskon m barn. Hugo har trivts som fisken i vattnet . Med mormor, morfar och kusiner kan det ju inte bli annat....även farmor och farfar kom en dag , det var kul.

    Och så på vår 5 års dag då åkte vi iväg själva och hade picknick med god mat och champagne på ett jättemysigt ställe. Där satt vi och njöt av solen och varandra medans vi förlovade oss. Sedan var vi och gick i en jättemysig skog och var och drack varsin öl på uteserveringen i solen...sedan tog vi in på hotell och mös en stund och på kvällen gick vi ut och åt en god middag! *lycklig*

    När vi kom tillbaka på lördagen blev det glada miner när de såg ringarna på fingrarna
    Vi har varsin ganska bred ring i vitguld ska lägga in bild senare. Nu är vi hemma och det var ju också skönt, men bara två veckor tills jag börjar jobba

    Hoppas alla har haft en bra vecka!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Låter ju jättehärligt!
    Då gissade jag ju nästan rätt :-) Grattis!
  4. 2
    Låter ju jättehärligt!
    Då gissade jag ju nästan rätt :-) Grattis!
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Gratulerar till förlovningen Vad härligt och vad ringarna lät vackra!
  6. 3
    Gratulerar till förlovningen Vad härligt och vad ringarna lät vackra!
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Ja nästan rätt var det ju iaf Det andra kommer förhoppningsvis inom snar framtid
  8. 4
    Ja nästan rätt var det ju iaf Det andra kommer förhoppningsvis inom snar framtid
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Tack tack
  10. 5
    Tack tack
  11. Medlem sedan
    Mar 1999
    #6
    Va mysigt d lät! Precis som jag trodde då Hi hi! Men mkt mysigare kanske
    Kram o grattis! Hade varit överlycklig om jag haft ett jobb kan jag lova;( Kram kram
  12. 6
    Va mysigt d lät! Precis som jag trodde då Hi hi! Men mkt mysigare kanske
    Kram o grattis! Hade varit överlycklig om jag haft ett jobb kan jag lova;( Kram kram
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Härligt med semester! och grattis till förlovning - ringen lät jättefin!
  14. 7
    Härligt med semester! och grattis till förlovning - ringen lät jättefin!
  15. Medlem sedan
    Apr 2007
    #8
    Grattis till förlovningen!!! Öland e toppen, vi var oxå där, denna sommar oxå som alla mina 33 somrar.
  16. 8
    Grattis till förlovningen!!! Öland e toppen, vi var oxå där, denna sommar oxå som alla mina 33 somrar.

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemma igen...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 08:06
  3. Hemma igen...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 10:57
  4. Hemma igen...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 21:06
  5. Hemma igen :)
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar