Bada i havet?
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Bada i havet?

    Vår lilla tös älskar att bada i badkaret o i sin trädgårdspool, men havet är skitläskigt! Är detta vanligt? Hon vill nästan inte ens känna på vattnet utan sitter hellre i sanden.
    Kan det vara skillnad på sjö och hav?

    Kram från mamman som ju älskar havet o bada :-)
  2. 1
    Bada i havet? Vår lilla tös älskar att bada i badkaret o i sin trädgårdspool, men havet är skitläskigt! Är detta vanligt? Hon vill nästan inte ens känna på vattnet utan sitter hellre i sanden.
    Kan det vara skillnad på sjö och hav?

    Kram från mamman som ju älskar havet o bada :-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Det är nog rätt vanligt. Jag kan tänka mig att havet är lite kallare också, och såååå stort!
  4. 2
    Det är nog rätt vanligt. Jag kan tänka mig att havet är lite kallare också, och såååå stort!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Ja jag tror det är vanligt det blir ju så stort! Men det kommer säkert Jag trodde hugo skulle va rädd men han bara älskade det och njöt i fulla drag. Ebba är nog lite försiktig bara, man kan ju aldrig veta vad som finns i havet

    Kram
  6. 3
    Ja jag tror det är vanligt det blir ju så stort! Men det kommer säkert Jag trodde hugo skulle va rädd men han bara älskade det och njöt i fulla drag. Ebba är nog lite försiktig bara, man kan ju aldrig veta vad som finns i havet

    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jo det är ganska likt här. På Kreta tyckte han det var OK med hav om vi bar i honom, INTE att gå i själv. I Småland gick han i en sjö efter att ha suttit vid strandkanten länge och lekt med sanden, han kanske blev van vid temperaturen.
  8. 4
    Jo det är ganska likt här. På Kreta tyckte han det var OK med hav om vi bar i honom, INTE att gå i själv. I Småland gick han i en sjö efter att ha suttit vid strandkanten länge och lekt med sanden, han kanske blev van vid temperaturen.

Liknande trådar

  1. Mot havet!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 20:41
  2. Havet!
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 15:13
  3. Bada i havet - Stockholm
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 15:34
  4. bada i havet?
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 20:50
  5. Bada i havet.
    By Sarleih in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 07:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar