hur går de för er och era barn i värmen
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    hur går de för er och era barn i värmen

    Jag tycker det är jätte varmt.. håller på att gå åt, ute ok de e varmt men de går att sätta sej i skuggan eller så, men nu när jag är inne på kvällen så tycker jag att det är jätte varmt ! kvaft och mår illa av vissa lukter.. som inte luktar nåt... svårt att förklara, nästan som när man va gravid, men nä de e jag inte ! har spiral, å mår väl inte så bra av den (?) men hoppas på att de ska bli bättre !

    Men hur går de för er ? och era barn ?
    tycker ni att det är varmt ? eller gillar ni värmen ?
    Jonathan klarar av värmen bra. han somnar jätte bra på kvällen trotts at det är varmt och LJUST!
    Men han har börjat vakna på nätterna igen, och vaknade tidigt ( för sambon ) för att inte vilja somna om igen!

    annars är de bra.
    står och jobbar mitt isolen ! men i morron kan jag äntligen få börja på baksidan och stå å jobba i skuggan !!! skönt ! men får se hru de blir, för solen kommer ju komma till baksidan oxå, men kan kanske klara mej ! de får vi se i morron!

    kram på er !
    Carolina född 200203 - Jonathan född 200703

    http://fladerblomma.blogspot.com/
  2. 1
    hur går de för er och era barn i värmen Jag tycker det är jätte varmt.. håller på att gå åt, ute ok de e varmt men de går att sätta sej i skuggan eller så, men nu när jag är inne på kvällen så tycker jag att det är jätte varmt ! kvaft och mår illa av vissa lukter.. som inte luktar nåt... svårt att förklara, nästan som när man va gravid, men nä de e jag inte ! har spiral, å mår väl inte så bra av den (?) men hoppas på att de ska bli bättre !

    Men hur går de för er ? och era barn ?
    tycker ni att det är varmt ? eller gillar ni värmen ?
    Jonathan klarar av värmen bra. han somnar jätte bra på kvällen trotts at det är varmt och LJUST!
    Men han har börjat vakna på nätterna igen, och vaknade tidigt ( för sambon ) för att inte vilja somna om igen!

    annars är de bra.
    står och jobbar mitt isolen ! men i morron kan jag äntligen få börja på baksidan och stå å jobba i skuggan !!! skönt ! men får se hru de blir, för solen kommer ju komma till baksidan oxå, men kan kanske klara mej ! de får vi se i morron!

    kram på er !
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Min dotter

    var vaken tre timmar häromnatten när det var som varmast. Fast hon var inte grinig, utan på gott humör och lekte/hoppade i spjälsängen medan vi andra sov emellanåt. Mina barn är helt svettiga. Men vi försöker bada varje dag! De hanterar värmen ganska bra, tycker jag.

    Inatt verkar det vara betydligt svalare här! Skönt!
  4. 2
    Min dotter var vaken tre timmar häromnatten när det var som varmast. Fast hon var inte grinig, utan på gott humör och lekte/hoppade i spjälsängen medan vi andra sov emellanåt. Mina barn är helt svettiga. Men vi försöker bada varje dag! De hanterar värmen ganska bra, tycker jag.

    Inatt verkar det vara betydligt svalare här! Skönt!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Ja man är rätt svettig...
    sonen som satt och sov i bilen förra vecken ( med dörrar och bagagen öppen ) va jätte lockig ( ha är lite lockig annars ) av allt svett och helt blöt !
    annars är han inte så svettig.. dottern är varm ( 6 år ) men hon kan ju bada och göra annat som svalkar
  6. 3
    Ja man är rätt svettig...
    sonen som satt och sov i bilen förra vecken ( med dörrar och bagagen öppen ) va jätte lockig ( ha är lite lockig annars ) av allt svett och helt blöt !
    annars är han inte så svettig.. dottern är varm ( 6 år ) men hon kan ju bada och göra annat som svalkar

Liknande trådar

  1. Hej i värmen
    By maizena in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-26, 08:22
  2. Hur klarar era barn värmen?
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-07-15, 11:56
  3. Störs era barn av värmen?
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 22:00
  4. Hej i värmen!
    By Idahe in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 11:48
  5. resa med barn-värmen
    By diana1981 in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar