Idag...
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Idag...

    på em åkte vi och bada och det var jätteskönt i vattnet, 24 grader varmt!
    Leo hoppa i på en gång och flöt omkring på sina puffar och hoppa från bryggan till pappa. Lova tog det lite lugnare och lekte med sin hink och spade. Men efter en stund kom även hon i och helt plötsligt flyter även hon omkring på sina puffar i vattnet! Hon är inte alls rädd och åkte ut där hon inte nådde botten och låg och flöt. Hon tyckte det var riktigt roligt att flytta omkring helt själv. Det var inga glada miner när det var dax att åka hem. Men som tur är så blir det en tur till vattnet imorgon em oxå!
  2. 1
    Idag... på em åkte vi och bada och det var jätteskönt i vattnet, 24 grader varmt!
    Leo hoppa i på en gång och flöt omkring på sina puffar och hoppa från bryggan till pappa. Lova tog det lite lugnare och lekte med sin hink och spade. Men efter en stund kom även hon i och helt plötsligt flyter även hon omkring på sina puffar i vattnet! Hon är inte alls rädd och åkte ut där hon inte nådde botten och låg och flöt. Hon tyckte det var riktigt roligt att flytta omkring helt själv. Det var inga glada miner när det var dax att åka hem. Men som tur är så blir det en tur till vattnet imorgon em oxå!
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Åh, så härligt det låter med allt detta badande! Vi har inte kommit iväg till någon strand ännu, känns inte så kul som höggravid men vi får se hur det blir framöver...
  4. 2
    Åh, så härligt det låter med allt detta badande! Vi har inte kommit iväg till någon strand ännu, känns inte så kul som höggravid men vi får se hur det blir framöver...
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Visst är de underbart i...

    vattnet!
    Jag är en badkruka så de skriker om de, men, nog har jag varit i flera gånger i år!
    Otroligt skönt o svalkande måste jag få säga..
    Alva är också helt galen i vattnet, o är i tills hon hackar tänder o hela hon skakar, då får man liksom slita henne ur vattnet, o så fort hon slutat skaka, ja, då ska hon i igen!

    Har dock inge "puffar" åt henne, så hon är i med mig eller sin pappa..
    Hon älskar att bara sitta på botten så att hon har vatten till naveln.. de njuter hon verkligen av!

    Ska till stranden vi med imorn, får se vart de bär av..
    Vi har hittat en favvo badstrand, men de är en bit dit, de tar ca 40 minuter med bilen.. men de är helt värt de, lång-grunt, barnvänligt, en massa barnfamiljer, o härligt i vattnet.. Helt underbar sand är de också, så långt man bottnar..
    Längtar redan tills vi åker o badar igen!

    Hoppas ni får en trevlig badstund imorn också!

    Kram på er i sommarvärmen!
  6. 3
    Visst är de underbart i... vattnet!
    Jag är en badkruka så de skriker om de, men, nog har jag varit i flera gånger i år!
    Otroligt skönt o svalkande måste jag få säga..
    Alva är också helt galen i vattnet, o är i tills hon hackar tänder o hela hon skakar, då får man liksom slita henne ur vattnet, o så fort hon slutat skaka, ja, då ska hon i igen!

    Har dock inge "puffar" åt henne, så hon är i med mig eller sin pappa..
    Hon älskar att bara sitta på botten så att hon har vatten till naveln.. de njuter hon verkligen av!

    Ska till stranden vi med imorn, får se vart de bär av..
    Vi har hittat en favvo badstrand, men de är en bit dit, de tar ca 40 minuter med bilen.. men de är helt värt de, lång-grunt, barnvänligt, en massa barnfamiljer, o härligt i vattnet.. Helt underbar sand är de också, så långt man bottnar..
    Längtar redan tills vi åker o badar igen!

    Hoppas ni får en trevlig badstund imorn också!

    Kram på er i sommarvärmen!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Vad skönt det låter! Vi ska också till badstranden i eftermiddag!
  8. 4
    Vad skönt det låter! Vi ska också till badstranden i eftermiddag!

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  4. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
  5. Tack för idag, slut för idag
    By sterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar