Elwira!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Elwira!

    Är bebis vräkt ännu?

    Hoppas h*n snart bestämmer sig för att komma ut, eller ännu hellre att h*n redan är ute och ni ligger och snusar bebis nu!

    KRAM
    Karin m Alva född 3/10 -06 och Nils född 14/3 -08
  2. 1
    Elwira! Är bebis vräkt ännu?

    Hoppas h*n snart bestämmer sig för att komma ut, eller ännu hellre att h*n redan är ute och ni ligger och snusar bebis nu!

    KRAM
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Tack, det värmer att du tänker på mig! Nej, ingen bebis än men jag har varit hos BM idag och är öppen 1.5-2 cm samt att huvudet är så långt ner att det ej kan komma längre ner utan att komma ut så kanske den snart bestämmer sig för att det är dags...!
  4. 2
    Tack, det värmer att du tänker på mig! Nej, ingen bebis än men jag har varit hos BM idag och är öppen 1.5-2 cm samt att huvudet är så långt ner att det ej kan komma längre ner utan att komma ut så kanske den snart bestämmer sig för att det är dags...!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Då håller jag tumarna för att det sätter igång nu då för h*n verkar ju onekligen redo!
  6. 3
    Då håller jag tumarna för att det sätter igång nu då för h*n verkar ju onekligen redo!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Det låter ju toppen, då måste h*n ju komma ut snart! Heja!
  8. 4
    Det låter ju toppen, då måste h*n ju komma ut snart! Heja!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Tack, ja det verkar onekligen så och jag hoppas också att de här rejäla sammandragningarna ska ge resultat så bebisen kommer ut snaaaaaaaaart!
  10. 5
    Tack, ja det verkar onekligen så och jag hoppas också att de här rejäla sammandragningarna ska ge resultat så bebisen kommer ut snaaaaaaaaart!
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Mmm, det hoppas jag också
  12. 6
    Mmm, det hoppas jag också
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Då satsar vi på att det kommer igång i natt då! Förstår att det inte är kul att gå över, speciellt inte nu när det är så varmt!
  14. 7
    Då satsar vi på att det kommer igång i natt då! Förstår att det inte är kul att gå över, speciellt inte nu när det är så varmt!
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Se sammandragningarna som något positivt, kroppen håller på att förbereda sig och om du har tur så blir själva förlossningen lättare i och med att kroppen har tjuvstartat lite

    Önskar dig lycka till!
  16. 8
    Se sammandragningarna som något positivt, kroppen håller på att förbereda sig och om du har tur så blir själva förlossningen lättare i och med att kroppen har tjuvstartat lite

    Önskar dig lycka till!
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Ha ha ha, ingen bebis än och idag är det BF+4 så vi får se när det kommer igång
  18. 9
    Ha ha ha, ingen bebis än och idag är det BF+4 så vi får se när det kommer igång
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Det sa min BM också och med tanke på att bebisen redan ligger så långt ner med huvudet att hon känner den så har h*n redan gjort en stor del av jobbet, hurra!
  20. 10
    Det sa min BM också och med tanke på att bebisen redan ligger så långt ner med huvudet att hon känner den så har h*n redan gjort en stor del av jobbet, hurra!

Liknande trådar

  1. Nu då, Elwira?
    By MegaVega in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 11:58
  2. Jag är häääär Gullavira och Elwira!
    By Junipingla in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-21, 21:49
  3. Elwira!!!
    By MsBecks in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar