Läggdags!
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Läggdags!

    Sitter just nu och funderar över om jag orkar upp och springa kl 5 i morgon eller om jag skall ta det på kvällen. Det är antingen morgon eller sen kväll som gäller för däremellan är det marsvinsutställning och makens träning som tar upp tiden.

    Springa skall jag i alla fall göra i morgon för det står det på mitt tränings-schema
  2. 1
    Läggdags! Sitter just nu och funderar över om jag orkar upp och springa kl 5 i morgon eller om jag skall ta det på kvällen. Det är antingen morgon eller sen kväll som gäller för däremellan är det marsvinsutställning och makens träning som tar upp tiden.

    Springa skall jag i alla fall göra i morgon för det står det på mitt tränings-schema
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Ieeek, klockan 05? Ja lycka till hur du än bestämmer dig för att göra! Du är disciplinerad, kvinna!
  4. 2
    Ieeek, klockan 05? Ja lycka till hur du än bestämmer dig för att göra! Du är disciplinerad, kvinna!
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    "You are so persistent" sa en kollega till mig i veckan. Det låter i alla fall bättre än "Du är så eeenvis". Fast det stämmer nog, är det något jag verkligen vill och tror på så ger jag mig inte i första taget.
  6. 3
    "You are so persistent" sa en kollega till mig i veckan. Det låter i alla fall bättre än "Du är så eeenvis". Fast det stämmer nog, är det något jag verkligen vill och tror på så ger jag mig inte i första taget.
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Och nu inser jag ju att med det svaret så blir jag så illa tvungen att gå upp och springa kl 5 i morgon .

    Attans!!!
  8. 4
    Och nu inser jag ju att med det svaret så blir jag så illa tvungen att gå upp och springa kl 5 i morgon .

    Attans!!!
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Hehe! Du tänker precis som jag brukar göra! Dessa varma dagar har jag sprungit om mornarna - svintidigt - för att slippa svettas ihjäl... Ha så kul på löpningen iaf!
  10. 5
    Hehe! Du tänker precis som jag brukar göra! Dessa varma dagar har jag sprungit om mornarna - svintidigt - för att slippa svettas ihjäl... Ha så kul på löpningen iaf!
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    Just nu vågar jag inte avvika för mycket från träningsprogrammet som jag har fått upplagt för mig för jag är rädd att hoppar jag över något en gång så är det risk att det händer flera gånger.
  12. 6
    Just nu vågar jag inte avvika för mycket från träningsprogrammet som jag har fått upplagt för mig för jag är rädd att hoppar jag över något en gång så är det risk att det händer flera gånger.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Och hur blev det,sprang du på morgonen??
  14. 7
    Och hur blev det,sprang du på morgonen??
  15. Medlem sedan
    Jan 2006
    #8
    Såg nu att du gjorde det,bra jobbat
  16. 8
    Såg nu att du gjorde det,bra jobbat

Liknande trådar

  1. Läggdags!!
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 07:56
  2. läggdags
    By tiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-30, 20:47
  3. Läggdags?
    By Lott@ in forum _97 Alla barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 11:58
  4. Läggdags?
    By Maria B med Wilmer in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 22:47
  5. Läggdags
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 16:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar