Födelsedagspresenter?
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Födelsedagspresenter?

    Det är ju ett tag kvar, men snart börjar jobb och skola och då vet jag sedan tidigare att veckorna bara rinner iväg! Så nu undrar jag - har ni några bra idéer på födelsedagspresenter?
    Vår lilla (stora!) 00-kille är ju vårt tredje barn och det känns som om allt finns i överflöd Men naturligtvis ska även en liten trea få egna födelsedagspresenter!
    Presenter som kunde passat bra (kanske passar någon annan) om de inte redan funnits är;
    Cykel, kickboard, innebandymål (funkar lika bra till andra boll och pucksporter!), innebandyklubba, flexi-trax, vattenfärger, pussel, memory, pärlor, pärlplattor, bilar och åter bilar
    Höll på att glömma, den givna favoriten - självuppblåsande pruttkudde!

    Tacksam för tips från er!
  2. 1
    Födelsedagspresenter? Det är ju ett tag kvar, men snart börjar jobb och skola och då vet jag sedan tidigare att veckorna bara rinner iväg! Så nu undrar jag - har ni några bra idéer på födelsedagspresenter?
    Vår lilla (stora!) 00-kille är ju vårt tredje barn och det känns som om allt finns i överflöd Men naturligtvis ska även en liten trea få egna födelsedagspresenter!
    Presenter som kunde passat bra (kanske passar någon annan) om de inte redan funnits är;
    Cykel, kickboard, innebandymål (funkar lika bra till andra boll och pucksporter!), innebandyklubba, flexi-trax, vattenfärger, pussel, memory, pärlor, pärlplattor, bilar och åter bilar
    Höll på att glömma, den givna favoriten - självuppblåsande pruttkudde!

    Tacksam för tips från er!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    ..inte så länge kvar här. William fyller 4 år den 21 augusti. Han vill ha en bilbana och vi funderar på flexitrax (?) Har hört att dom ska vara bra. Alla andra bilbanor går ju bara sönder. Vi måste ha nått hållbart! Nån som har flexitrax??

    Annars så vet jag inte?! Tycker inte mina barn är roade av leksaker utan det blir mest liggande på golvet..
  4. 2
    ..inte så länge kvar här. William fyller 4 år den 21 augusti. Han vill ha en bilbana och vi funderar på flexitrax (?) Har hört att dom ska vara bra. Alla andra bilbanor går ju bara sönder. Vi måste ha nått hållbart! Nån som har flexitrax??

    Annars så vet jag inte?! Tycker inte mina barn är roade av leksaker utan det blir mest liggande på golvet..
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3
    Vi har en flexitrax som överlevt mina båda första och som nu används flitigt av vår "snart 4-åring". Den är väldigt hållbar! Problemet här har varit att han kör med bilarna överallt i huset och att katthår virar in sig i hjulen - men det har än så länge gått att fixa. Sen äter den batterier som allt annat - så laddingsbara batterier är ingen dum investering.
  6. 3
    Vi har en flexitrax som överlevt mina båda första och som nu används flitigt av vår "snart 4-åring". Den är väldigt hållbar! Problemet här har varit att han kör med bilarna överallt i huset och att katthår virar in sig i hjulen - men det har än så länge gått att fixa. Sen äter den batterier som allt annat - så laddingsbara batterier är ingen dum investering.
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Vi har Flexitrax och det är kanon. Det man ska tänka på är att förutom de "kit" man köper så är det bra att köpa några lådor med enbart lösa banbitar. Vi har bilar både med och utan fjärrkontroll, men det är roligast med (såklart). Har ni inte redan uppladdningsbara batterier är det också bra att införskaffa...
  8. 4
    Vi har Flexitrax och det är kanon. Det man ska tänka på är att förutom de "kit" man köper så är det bra att köpa några lådor med enbart lösa banbitar. Vi har bilar både med och utan fjärrkontroll, men det är roligast med (såklart). Har ni inte redan uppladdningsbara batterier är det också bra att införskaffa...
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    oj det låter verkligen hållbart! Det är viktigt att det håller för en klåfingrig lillasyter dessutom
  10. 5
    oj det låter verkligen hållbart! Det är viktigt att det håller för en klåfingrig lillasyter dessutom
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    tack för tipsen! Låter som en bra 4 årspresent!
  12. 6
    tack för tipsen! Låter som en bra 4 årspresent!
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Tilda önskar en sits att sätta på cykeln så att hon kan ha gosedjur där, och sedan vill hon ha en riktig sparkcykel (alltså med bara ett hjul bak) och nya prinsesskläder.
  14. 7
    Tilda önskar en sits att sätta på cykeln så att hon kan ha gosedjur där, och sedan vill hon ha en riktig sparkcykel (alltså med bara ett hjul bak) och nya prinsesskläder.
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Kolla www.allaleksaker.se. Tycker jag är bra för tips och för att se var man kan handla.
  16. 8
    Kolla www.allaleksaker.se. Tycker jag är bra för tips och för att se var man kan handla.

Liknande trådar

  1. födelsedagspresenter?
    By 3-barnsmorsan in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 16:36
  2. Födelsedagspresenter??
    By Tweety2012 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 18:41
  3. Födelsedagspresenter
    By Frugo in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 19:30
  4. Födelsedagspresenter
    By Åsa med tjejtriss in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 21:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar