Mini-semester blev pytte-semester...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Mini-semester blev pytte-semester...

    Skulle varit ledig 5 dagar men det blev visst bara 2?! Så är livet som tim-anställd
    Hann med en timmes morgonpromenad innan regnet och ikväll ska jag prova på om höften klarar ett spinningpass - Håll tummarna snälla
    Nu ÖSER regnet ner
    och tempen visar endast 14 grader
    Sommaren är INTE slut har jag bestämt - För jag köpte en jättesnygg ny bikini på Stadium igår för 48 kr

    DET kallar jag fynd eller hur
    Vad hittar ni på för kul denna regniga måndag tro
    Ha det göttaste gött alla

    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    Mini-semester blev pytte-semester... Skulle varit ledig 5 dagar men det blev visst bara 2?! Så är livet som tim-anställd
    Hann med en timmes morgonpromenad innan regnet och ikväll ska jag prova på om höften klarar ett spinningpass - Håll tummarna snälla
    Nu ÖSER regnet ner
    och tempen visar endast 14 grader
    Sommaren är INTE slut har jag bestämt - För jag köpte en jättesnygg ny bikini på Stadium igår för 48 kr

    DET kallar jag fynd eller hur
    Vad hittar ni på för kul denna regniga måndag tro
    Ha det göttaste gött alla

  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Snopet!

    Högskolan har dragit igång igen för min del, så jag har suttit på föreläsning idag.
    Fick dock gå tidigare. Äldsta dottern är sjuk (hörselgångsinflammation) och var hemma ensam.

    Hon fyller snart 8 och är väldigt ordentlig, och tyckte själv det var OK, men jag ville inte vara borta 7 timmar.. så det blev 3½..
  4. 2
    Snopet! Högskolan har dragit igång igen för min del, så jag har suttit på föreläsning idag.
    Fick dock gå tidigare. Äldsta dottern är sjuk (hörselgångsinflammation) och var hemma ensam.

    Hon fyller snart 8 och är väldigt ordentlig, och tyckte själv det var OK, men jag ville inte vara borta 7 timmar.. så det blev 3½..
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Oj då...men det är ju iaf inget semesterväder precis Kula bilder förresten!
  6. 3
    Oj då...men det är ju iaf inget semesterväder precis Kula bilder förresten!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Tja vad gör man när det regnar? Inne-aktiviteter... Jag är föräldraledig idag med vildingarna så vi pusslar, badar, bakar, läser, kollar film och leker på madrasser i källaren... Jag ska iväg och träna styrka ikväll, annars är det lugnt...

    Och du! Klart det finns sommar kvar så att du kan använda din nya fyndbikini!
  8. 4
    Tja vad gör man när det regnar? Inne-aktiviteter... Jag är föräldraledig idag med vildingarna så vi pusslar, badar, bakar, läser, kollar film och leker på madrasser i källaren... Jag ska iväg och träna styrka ikväll, annars är det lugnt...

    Och du! Klart det finns sommar kvar så att du kan använda din nya fyndbikini!
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5
    Mmm, livet som timvikarie är inte kul, vet precis hur det är..... Håller tummarna för att du fixar spinningen!
  10. 5
    Mmm, livet som timvikarie är inte kul, vet precis hur det är..... Håller tummarna för att du fixar spinningen!
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6
    Jag har jobbat och tränat då'ra och jag tror att det kommer vara dåligt väder några dagar nu men framåt helgen kommer solen tillbaka igen
  12. 6
    Jag har jobbat och tränat då'ra och jag tror att det kommer vara dåligt väder några dagar nu men framåt helgen kommer solen tillbaka igen

Liknande trådar

  1. Mini-semester
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 12:55
  2. Mini-semester...
    By Sase in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 17:37
  3. Vår Mini-semester!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 19:46
  4. Ny mini semester
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 10:37
  5. Mini semester
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar