Oralsex
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Oralsex

    Tänkte överraska min vän med att testa vad han gillar om jag utökar oralsexet till att även inbegripa pungen Jag har aldrig gjort det förut o undrar om någon har lite tekniktips?
  2. 1
    Oralsex Tänkte överraska min vän med att testa vad han gillar om jag utökar oralsexet till att även inbegripa pungen Jag har aldrig gjort det förut o undrar om någon har lite tekniktips?
  3. anon_hk
    #2

    Akta den!

    Pungen är väldigt känslig och det skiljer sig mycket mellan olika män. Slicka på den brukar gå väldigt bra och min nuvarande man gillar när jag suger lite men absolut inte för hårt. Finns ju dock män som älskar att bli piskade på pungen men då handlar det ju om machosistiska män. Är han en sådan så kan du säkert hitta på en hel del, men om inte så ta det väldigt försiktigt.
  4. 2
    Akta den! Pungen är väldigt känslig och det skiljer sig mycket mellan olika män. Slicka på den brukar gå väldigt bra och min nuvarande man gillar när jag suger lite men absolut inte för hårt. Finns ju dock män som älskar att bli piskade på pungen men då handlar det ju om machosistiska män. Är han en sådan så kan du säkert hitta på en hel del, men om inte så ta det väldigt försiktigt.
  5. Anonymt namn, igen
    #3
    Ja, jag tänkte vara lite försiktigt iaf till en början Funkar det om han ligger på rygg, eller är det bättre att ha står upp?
    Jag blev bara lite nyfiken när jag hade sett ett avsnitt av 6 & the city där de pratat om teabaging(?).
  6. 3
    Ja, jag tänkte vara lite försiktigt iaf till en början Funkar det om han ligger på rygg, eller är det bättre att ha står upp?
    Jag blev bara lite nyfiken när jag hade sett ett avsnitt av 6 & the city där de pratat om teabaging(?).

Liknande trådar

  1. Oralsex
    By anonym kvinna in forum Pappasnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:50
  2. Oralsex.
    By En undrande in forum Sex & erotik
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 10:34
  3. oralsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 20:56
  4. Oralsex
    By nroblex in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 17:49
  5. På tal om oralsex.
    By Vaniljpuddingen in forum Sex & erotik
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar