Nappavslut
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Nappavslut

    Vi var på skansen igår, hela familjen + min syster och man. Hade det trevligt och vädret var toppen för en sådan dag. Malin kastade sina nappar till kattungarna och har inte klagat så jättemycket över dem, ännu. Hon sov hela natten utan jämmer iaf så det låter lovande lr hur?
    Ingen kan göra allt, men ALLA kan göra något
  2. 1
    Nappavslut Vi var på skansen igår, hela familjen + min syster och man. Hade det trevligt och vädret var toppen för en sådan dag. Malin kastade sina nappar till kattungarna och har inte klagat så jättemycket över dem, ännu. Hon sov hela natten utan jämmer iaf så det låter lovande lr hur?
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Vad skönt, napp är inget för en stor tjej. Vi har precis tagit bort nappen för vår lilla kille så är 9 månader, lättare att ta en fight nu än när han är äldre. H hade aldrig napp och det har funkat bra. Hoppas att Malin inte saknar nappen för mycket.
  4. 2
    Vad skönt, napp är inget för en stor tjej. Vi har precis tagit bort nappen för vår lilla kille så är 9 månader, lättare att ta en fight nu än när han är äldre. H hade aldrig napp och det har funkat bra. Hoppas att Malin inte saknar nappen för mycket.
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Nej det har funkat bra dessa tre dagar. Vi har redan böjat avvänja lillebror 14 månader och det går över förväntan.
  6. 3
    Nej det har funkat bra dessa tre dagar. Vi har redan böjat avvänja lillebror 14 månader och det går över förväntan.
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4
    Hmm, lite avis är jag för min lillfia suger på tummen och det är lite bökigare att få stopp på användandet av.
    Vad duktig Malin är som klarar sig utan.
  8. 4
    Hmm, lite avis är jag för min lillfia suger på tummen och det är lite bökigare att få stopp på användandet av.
    Vad duktig Malin är som klarar sig utan.
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Jajjemän. Inte en enda gång sen den 10. Visst har hon frågat och tittat lite avis på lillebrors, men icke.Jag är jätte STOLT över henne.
    Kan du börja muta henne med ngt kanske? Lr de är för små ännu...
  10. 5
    Jajjemän. Inte en enda gång sen den 10. Visst har hon frågat och tittat lite avis på lillebrors, men icke.Jag är jätte STOLT över henne.
    Kan du börja muta henne med ngt kanske? Lr de är för små ännu...
  11. Medlem sedan
    Jun 1998
    #6
    Nja muta tror jag inte hon förstår, men hon använder sig av tummen mest när hon är trött eller ledsen. Och ledsen är hon sällan och trött typ ännu mer sällan
    Nä, skojar bara, men tandsköterskan sa att vi skulle börja tänka på detta. Iofs har hon tjatat sen vi var där första gången och numera går inte jag, utan sambon får ta det. jag fixar inte den här tandsköterskan öht och risken är stor att jag med min alltför stora mun ger henne en verbal omgång som definitivt inte gynnar fortsatt kommunikation.
  12. 6
    Nja muta tror jag inte hon förstår, men hon använder sig av tummen mest när hon är trött eller ledsen. Och ledsen är hon sällan och trött typ ännu mer sällan
    Nä, skojar bara, men tandsköterskan sa att vi skulle börja tänka på detta. Iofs har hon tjatat sen vi var där första gången och numera går inte jag, utan sambon får ta det. jag fixar inte den här tandsköterskan öht och risken är stor att jag med min alltför stora mun ger henne en verbal omgång som definitivt inte gynnar fortsatt kommunikation.
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7
    Jag blir oxå så trött på alla sköterskor el dyl som ska, kanske med välmening men ändå, säga hur vi ska göra...Det var för övrigt de som sa att Malin borde sluta med napp, nu gick det ju bra men ändå. Trött är Malin oxå, men för sällan . Hon kör på i 180 för att sen stupa i säng, och jag efter...
  14. 7
    Jag blir oxå så trött på alla sköterskor el dyl som ska, kanske med välmening men ändå, säga hur vi ska göra...Det var för övrigt de som sa att Malin borde sluta med napp, nu gick det ju bra men ändå. Trött är Malin oxå, men för sällan . Hon kör på i 180 för att sen stupa i säng, och jag efter...

Liknande trådar

  1. Nappavslut?
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:13
  2. Hemma igen...(nappavslut)
    By LenaH in forum _0307 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar