Försök att få till en tvåa.
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Försök att få till en tvåa.

    Hallå! Är det något här inne som börjat fundera på barn nummer två? Jag har efter skilsmässa och nu ny sambo börjat "jobba i verkstan" om man säger Tog ut kopparspiralen för några veckor sedan. Undrar hur lång tid det kommer ta innan man blir gravid!!! Nån som har erfarenheter att dela med sig av? Kanske är det svårare att få till tvåan, ettan var ju inte ens planerad, borde vara lättare när man verkligen försöker tycker man.
  2. 1
    Försök att få till en tvåa. Hallå! Är det något här inne som börjat fundera på barn nummer två? Jag har efter skilsmässa och nu ny sambo börjat "jobba i verkstan" om man säger Tog ut kopparspiralen för några veckor sedan. Undrar hur lång tid det kommer ta innan man blir gravid!!! Nån som har erfarenheter att dela med sig av? Kanske är det svårare att få till tvåan, ettan var ju inte ens planerad, borde vara lättare när man verkligen försöker tycker man.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Jag tycker 2:an var plättlätt

    Victoria tog 4 år att lyckas med. Havanna, min 2:a blev till på försök 2.

    Lycka till!
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  4. 2
    Jag tycker 2:an var plättlätt

    Victoria tog 4 år att lyckas med. Havanna, min 2:a blev till på försök 2.

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3

    Både barn två, tre och fyra

    har ju kommit i rask takt här. Tvåan blev till på försök ett och tvillingarna likaså. Lyckligt lottad i "vill bli graviddjungeln" här alltså.

    Jag hade liksom du en kopparspiral och den funkade jättebra både i kroppen när jag inte ville bli gravid och mycket smidigt efter när man väl tog ut den!

    Lycka till!!
  6. 3
    Både barn två, tre och fyra har ju kommit i rask takt här. Tvåan blev till på försök ett och tvillingarna likaså. Lyckligt lottad i "vill bli graviddjungeln" här alltså.

    Jag hade liksom du en kopparspiral och den funkade jättebra både i kroppen när jag inte ville bli gravid och mycket smidigt efter när man väl tog ut den!

    Lycka till!!

Liknande trådar

  1. Nu är vår lilla tvåa till salu
    By uguntina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 17:54
  2. ett försök till!
    By Fröken S in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:14
  3. ett försök till...
    By Emmy in forum Känsliga snack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 14:29
  4. ett försök till
    By Tiva in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 13:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar