Så många ensamma
Hitta nya vänner
  1. anonymt namn
    #1

    Så många ensamma

    som söker vänner och riktiga vänner för att träffas och umgås!
    Min stora fråga är förstås:Var tar alla vägen ?Är det så att när man skriver av sig så känns det bättre inombords?
    Är det så att när ni läser andras inlägg här på aff känner ni igen er och accepterar det som er öde?
    Alla som verkligen vill ha vänner ,jag har själv skrivit tillbaka till många här på aff men ingen hör av sig ,undrar varför?
  2. 1
    Så många ensamma som söker vänner och riktiga vänner för att träffas och umgås!
    Min stora fråga är förstås:Var tar alla vägen ?Är det så att när man skriver av sig så känns det bättre inombords?
    Är det så att när ni läser andras inlägg här på aff känner ni igen er och accepterar det som er öde?
    Alla som verkligen vill ha vänner ,jag har själv skrivit tillbaka till många här på aff men ingen hör av sig ,undrar varför?
  3. Anonym
    #2
    Var bor du?
  4. 2
    Var bor du?
  5. Anonym
    #3
    jag bor i skåne ,var bor du?
  6. 3
    jag bor i skåne ,var bor du?
  7. Anonym
    #4
    blekinge...
  8. 4
    blekinge...
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Tror jag att är det beroende av ”vädret” inom politiska ekonomier (att påminna inte arbetslös) och rädsla av ekonomisk ingrep (låna pengar).
  10. 5
    Tror jag att är det beroende av ”vädret” inom politiska ekonomier (att påminna inte arbetslös) och rädsla av ekonomisk ingrep (låna pengar).
  11. Medlem sedan
    Aug 2008
    #6
    hej på dig anonyma människa.Va korta svar du har .jag skulle vilja veta lite mer om dig,familj,barn?Jag är gift och har två underbara barn.
  12. 6
    hej på dig anonyma människa.Va korta svar du har .jag skulle vilja veta lite mer om dig,familj,barn?Jag är gift och har två underbara barn.
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Jag undrar precis som du detsamma... har också skrivit utan att få svar. Bor också i skåne (Malmö) Är just nu mammaledig med barn nummer två. Det kanske finns fler föräldralediga skånebor här... kanske vi kunde få till en träff??
  14. 7
    Jag undrar precis som du detsamma... har också skrivit utan att få svar. Bor också i skåne (Malmö) Är just nu mammaledig med barn nummer två. Det kanske finns fler föräldralediga skånebor här... kanske vi kunde få till en träff??
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8

    Hade varit skoj:)

    Jag bor utanför Landskrona men till Malmö är det ju inte så långt=)
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  16. 8
    Hade varit skoj:) Jag bor utanför Landskrona men till Malmö är det ju inte så långt=)
  17. Anonym
    #9
    i Norge
  18. 9
    i Norge
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Hej du i anonym i blekinge, jag bor också i blekinge (sölvesborg) Var i blekinge bor du?
  20. 10
    Hej du i anonym i blekinge, jag bor också i blekinge (sölvesborg) Var i blekinge bor du?

Liknande trådar

  1. Många gamla sitter ensamma
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 10:55
  2. Ensamma
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-01, 21:37
  3. så ensamma men ändå så många
    By Anonym in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 20:03
  4. Hur många år har ni levt ensamma
    By huskors in forum Medelålders 45+
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 19:44
  5. Är vi ensamma...
    By Tina L-L in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar