hoppas på en majbebis
_0905 Majbarn
  1. majbebbe
    #1

    hoppas på en majbebis

    Nu har vi bestämt oss för att skaffa en 4:a. Ibland känner jag mig helt galen som vill ha en till, räcker det inte med de tre vi har Men längtan efter en till är så otroligt stark och både jag och min man känner att vi inte är "färdiga" så nu hoppas vi på att få en bebis i maj nästa år. Min 3:a är född i maj-06 och det var helt perfekt att få barn då. Håller tummarna för er och för mig själv att vi hör hemma här... De andra har alla blivit till på första försöket så jag hoppas såklart att det blir samma denna gången.
    Lycka till!
  2. 1
    hoppas på en majbebis Nu har vi bestämt oss för att skaffa en 4:a. Ibland känner jag mig helt galen som vill ha en till, räcker det inte med de tre vi har Men längtan efter en till är så otroligt stark och både jag och min man känner att vi inte är "färdiga" så nu hoppas vi på att få en bebis i maj nästa år. Min 3:a är född i maj-06 och det var helt perfekt att få barn då. Håller tummarna för er och för mig själv att vi hör hemma här... De andra har alla blivit till på första försöket så jag hoppas såklart att det blir samma denna gången.
    Lycka till!
  3. flerbarnsmamman
    #2
    Jag har bf 28/4 så jag tänkte vara lite här också-blir säkert framflyttad efter ulet.Jag väntar femman men har sommarbarn,höstbarn och vinterbarn så en vårbebis fattas oss!Hoppas allt går vägen-är 38 på det 39nde så det känns lite oroligt mtp att missfallsrisken ökar med åldern men jag hoppas få stanna här /eller på ank 04.alla mina utom nr 3 har blivit till på det första försöket!Håller tummarna för att det funkar för dig på första också!!
  4. 2
    Jag har bf 28/4 så jag tänkte vara lite här också-blir säkert framflyttad efter ulet.Jag väntar femman men har sommarbarn,höstbarn och vinterbarn så en vårbebis fattas oss!Hoppas allt går vägen-är 38 på det 39nde så det känns lite oroligt mtp att missfallsrisken ökar med åldern men jag hoppas få stanna här /eller på ank 04.alla mina utom nr 3 har blivit till på det första försöket!Håller tummarna för att det funkar för dig på första också!!
  5. Sara snickrar på 3an
    #3

    Jag hoppas med! = )

    Bestämde mig i somras för att försöka få till en trea, men ägglossningen verkade hoppa iväg lite hursomhelst och igår fick jag mens på exakt rätt dag, så nu får jag ligga i lite bättre och hoppas på en Majbebbe istället.

    Trodde jag skulle bli mer besviken, men i veckan på jobbet fick jag veta att jag ska gå en tvådagars utbildning i september som det verkligen inte funkar att vara illamående på, så det här kanske inte var så dumt ändå! = )

    Lycka till på oss allihopa!
  6. 3
    Jag hoppas med! = ) Bestämde mig i somras för att försöka få till en trea, men ägglossningen verkade hoppa iväg lite hursomhelst och igår fick jag mens på exakt rätt dag, så nu får jag ligga i lite bättre och hoppas på en Majbebbe istället.

    Trodde jag skulle bli mer besviken, men i veckan på jobbet fick jag veta att jag ska gå en tvådagars utbildning i september som det verkligen inte funkar att vara illamående på, så det här kanske inte var så dumt ändå! = )

    Lycka till på oss allihopa!

Liknande trådar

  1. Overall till majbebis!?
    By Lilla gumman in forum _1005 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 11:25
  2. Majbebis :)
    By Wonderchild in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 10:46
  3. jag får en majbebis
    By SvartaPantern in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 15:25
  4. Majbebis???
    By pippi83 in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 09:33
  5. Ska ha en ny majbebis...
    By Malin med August 27/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar