uttag av spiral.
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    uttag av spiral.

    den 13 augusti tog jag ut min hormonspiral och väntar nu ivrigt på att få en bebis i magen. men jag har i lördags 3dagar efter uttaget haft blödning och ont i livmodern/äggstockarna, kan det vara ägglossnig? hoppas det och att jag snart kommer att vara gravid. hur många dagar innan ägglossningen och efter som det är säkrast att spruta in om man vill bli gravid?
  2. 1
    uttag av spiral. den 13 augusti tog jag ut min hormonspiral och väntar nu ivrigt på att få en bebis i magen. men jag har i lördags 3dagar efter uttaget haft blödning och ont i livmodern/äggstockarna, kan det vara ägglossnig? hoppas det och att jag snart kommer att vara gravid. hur många dagar innan ägglossningen och efter som det är säkrast att spruta in om man vill bli gravid?
  3. Anonym
    #2
    Efter ägglossningen är det för sent. Du kan bli gravid några dagar innan till dagen för ägglossning.
  4. 2
    Efter ägglossningen är det för sent. Du kan bli gravid några dagar innan till dagen för ägglossning.
  5. Anonym
    #3
    jag har hört att man kan bli gravid tom dagen efter äl. alltså om man har samlag 3 dagar innan äl till dagen efter äl.
    man kan här på aff skriva in när man hade första mensdagen så ränkar dom ut vilka dagar man är fertil.
  6. 3
    jag har hört att man kan bli gravid tom dagen efter äl. alltså om man har samlag 3 dagar innan äl till dagen efter äl.
    man kan här på aff skriva in när man hade första mensdagen så ränkar dom ut vilka dagar man är fertil.

Liknande trådar

  1. Hur må efter uttag av spiral?
    By anonymis in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 10:57
  2. ÄL efter uttag av spiral?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 14:58
  3. Tv uttag.....
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 18:36
  4. mensen sen efter uttag av k-spiral?
    By orolig 75:a in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 19:33
  5. Uttag av h-spiral
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar