Första skoldagen avklarad!
_02 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Första skoldagen avklarad!

    3 timmar i f-klassen och min dotter är i sjunde himlen!!

    Fler 6-åringar som börjat skolan?
  2. 1
    Första skoldagen avklarad! 3 timmar i f-klassen och min dotter är i sjunde himlen!!

    Fler 6-åringar som börjat skolan?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Ja! Amanda började i dag. Farmor var med, så jag vet inte så mycket, men Amanda verkar nöjd. Hon har iofs gått på fritids en vecka innan, så det var inte så mycket nytt, men jag tror att hon kommer att trivas bra i skolan.
  4. 2
    Ja! Amanda började i dag. Farmor var med, så jag vet inte så mycket, men Amanda verkar nöjd. Hon har iofs gått på fritids en vecka innan, så det var inte så mycket nytt, men jag tror att hon kommer att trivas bra i skolan.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Robin började i måndags på fritids och i onsdags var det upprop i klassrummet.
    I morgon kommer alla papper om höstens planerade aktiviteter så som gympa, naturskola och teaterbesök - skoj.
  6. 3
    Robin började i måndags på fritids och i onsdags var det upprop i klassrummet.
    I morgon kommer alla papper om höstens planerade aktiviteter så som gympa, naturskola och teaterbesök - skoj.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Japp i Måndags körde de igång, här går de 08:00-14:00.
  8. 4
    Japp i Måndags körde de igång, här går de 08:00-14:00.
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    I onsdags började Simone

    och hann bara med 2 dagar förra veckan eftersom de bara går mån - tors, så i fredags var det premiärdag på fritids.
    Hon trivs jättebra och längtar till det är dags igen. Hon pratar om sina nya kompisar som hon har fått (den ungen kan bli kompis med vem som helst när som helst, till skillnad från storasyster, vilket är jätteskönt i såna här lägen).

    Här går man "hela dagar", dvs 8-13:30, men bara måndag till torsdag så fredagar är de enbart på fritids.

    Kram
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  10. 5
    I onsdags började Simone och hann bara med 2 dagar förra veckan eftersom de bara går mån - tors, så i fredags var det premiärdag på fritids.
    Hon trivs jättebra och längtar till det är dags igen. Hon pratar om sina nya kompisar som hon har fått (den ungen kan bli kompis med vem som helst när som helst, till skillnad från storasyster, vilket är jätteskönt i såna här lägen).

    Här går man "hela dagar", dvs 8-13:30, men bara måndag till torsdag så fredagar är de enbart på fritids.

    Kram
    /Ango

Liknande trådar

  1. Första skoldagen avklarad!
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-01-24, 20:55
  2. Första skoldagen avklarad
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 07:08
  3. Första skoldagen avklarad
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 14:49
  4. Första skoldagen...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 21:54
  5. första skoldagen avklarad
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 17:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar