Det borde ingå...
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Det borde ingå...

    ...typ bröstförminskning/förstoring, bukplastik mm GRATIS vid efterkontrollen.. Visst då? *S*
  2. 1
    Det borde ingå... ...typ bröstförminskning/förstoring, bukplastik mm GRATIS vid efterkontrollen.. Visst då? *S*
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Haha, håller verkligen med!
  4. 2
    Haha, håller verkligen med!
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Javisst, o mina pattar som är såå olika strl, en som är D-kupa o en b-kupa, hmm. Om det fortsätter så måste det vara gratis att op! Jag försöker amma så att de ska bli jämna.. Detta har alltså uppstått efter graviditeten.....
  6. 3
    Javisst, o mina pattar som är såå olika strl, en som är D-kupa o en b-kupa, hmm. Om det fortsätter så måste det vara gratis att op! Jag försöker amma så att de ska bli jämna.. Detta har alltså uppstått efter graviditeten.....
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    JAAA utan smärta efteråt då
    Mina bröst plågas med en G-kupa, inte roligt! Min mage har fått ett slappt häng och det gillar jag INTE, minns inte att jag haft det med de andra fast då var ajg ju ung och kanske mer elastisk i skinnet. Nu är jag ju "gammal" och då tar nog återhämtningen längre tid. Har ni också lite häng i magfläsket?
  8. 4
    JAAA utan smärta efteråt då
    Mina bröst plågas med en G-kupa, inte roligt! Min mage har fått ett slappt häng och det gillar jag INTE, minns inte att jag haft det med de andra fast då var ajg ju ung och kanske mer elastisk i skinnet. Nu är jag ju "gammal" och då tar nog återhämtningen längre tid. Har ni också lite häng i magfläsket?
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Hahaha, ja bröstlyft skulle jag vilja ha o kanske lite fettsugning på magen.
  10. 5
    Hahaha, ja bröstlyft skulle jag vilja ha o kanske lite fettsugning på magen.
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    jag hoppar på fettsugning av magen
  12. 6
    jag hoppar på fettsugning av magen
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Nej, jag har inte lite häng. Däremot har jag MYCKET häng. Massa äckligt löst skrynkligt skinn på hela magen. Men det fick jag redan efter min första graviditet för 12 år sedan...
  14. 7
    Nej, jag har inte lite häng. Däremot har jag MYCKET häng. Massa äckligt löst skrynkligt skinn på hela magen. Men det fick jag redan efter min första graviditet för 12 år sedan...

Liknande trådar

  1. Studiebidrag vad ska ingå
    By mamma24h in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-03-08, 20:41
  2. Vad borde ingå i en lägenhet?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 14:53
  3. Vad ingå i SGI?
    By Anna som väntar 2an in forum Föräldraledighet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 15:31
  4. vad ska ingå?
    By rådvill in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 13:31
  5. vad ska ingå?
    By rådvill in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 17:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar