Inte mycket liv här...
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Inte mycket liv här...

    Hej på er?

    Någon som kikar in här då och då?
    Har ni trotsiga snart 4-åringar?? Bara min Emelie som tycker det är jobbigt att bajsa på toaletten?

    Kram på er!!
  2. 1
    Inte mycket liv här... Hej på er?

    Någon som kikar in här då och då?
    Har ni trotsiga snart 4-åringar?? Bara min Emelie som tycker det är jobbigt att bajsa på toaletten?

    Kram på er!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    jag tittar in så gott

    som varje dag. Isac har inga problem med toalettbestyren. Vill hon inte bajsa alls? Tänk att de snart fyller 4 år vad önskar sig er dotter för nått i 4 års present? Tycker Isac har så mycket grejer.
  4. 2
    jag tittar in så gott som varje dag. Isac har inga problem med toalettbestyren. Vill hon inte bajsa alls? Tänk att de snart fyller 4 år vad önskar sig er dotter för nått i 4 års present? Tycker Isac har så mycket grejer.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    God kväll =))

    Ska lägga mig men skriver imorgon kväll =) Mycket saker...mmm känner igen det!
    Godnatt!
  6. 3
    God kväll =))

    Ska lägga mig men skriver imorgon kväll =) Mycket saker...mmm känner igen det!
    Godnatt!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Gokväll =))

    Emelie bajsar på toaletten efter många om och men, tycker så synd om henne. Jag var tydligen likadan när jag var liten...
    Ja.. födelsedagspresenter... Så himla svårt ju.. Jag har faktiskt ingen aning, av sin farmor och farfar kommer hon få ett sött skrivbord eller fin hylla + någon leksak, vad vi ska köpa vet jag inte, någon mer prinsessklänning kanske? Nä det tåls att fundera på. Hon behöver nya målarböcker men där tar det ju stopp...

    Imorgon åker vi till Varberg med husvagnen dit några vänner med husvagn också kommer, ska bli så kul.
    Må så gott så hörs vi!
    Kram Marie
  8. 4
    Gokväll =))

    Emelie bajsar på toaletten efter många om och men, tycker så synd om henne. Jag var tydligen likadan när jag var liten...
    Ja.. födelsedagspresenter... Så himla svårt ju.. Jag har faktiskt ingen aning, av sin farmor och farfar kommer hon få ett sött skrivbord eller fin hylla + någon leksak, vad vi ska köpa vet jag inte, någon mer prinsessklänning kanske? Nä det tåls att fundera på. Hon behöver nya målarböcker men där tar det ju stopp...

    Imorgon åker vi till Varberg med husvagnen dit några vänner med husvagn också kommer, ska bli så kul.
    Må så gott så hörs vi!
    Kram Marie

Liknande trådar

  1. Inte så mycket...
    By Hoppfylld in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 12:40
  2. Jag är inte här så mycket
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 08:45
  3. Inte kan hon väl äta för mycket :D?
    By lindamari in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 09:06
  4. Händer inte mycket här inte
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 22:06
  5. Här var det inte mycket liv :)
    By Hello in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-28, 00:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar