Också verkar denna månad vara körd också
Försöker bli med barn
  1. Anis
    #1

    Också verkar denna månad vara körd också

    Fick just första spåren av bruna flytningar. Väntar mens till helgen, så det är väl de vanliga som kör igång igen. *suck*

    Jag läste neda om att det gick att få ett pluss i alla fall, men känner mig dyster.

    Denna månad har jag testat att äte en startdos av omega3 och 6 oljor med bla jättenattljusolja. Det ska kunna hjälpa vid hormonobalanser. Jag har haft betydligt mindre spänningar i brösten. Tidigare cykler här etttag har de börjat vid ÄL och sedan har de varit så ömma att de inte varit rörbara. Så jag tror att det är positivt och kanske kan ge resultat framåt. Hoppas... Får det inte resultat så mår jag i alla fall bättre.

    Men jag vill ju ha en bebis.

    Om jag får rimligt bra besked från mitt senaste cellprov, så ringer jag gyn och börjar kolla vad som krävs för att bli utredd när man är snart 36 och redan har 2 barn.
  2. 1
    Också verkar denna månad vara körd också Fick just första spåren av bruna flytningar. Väntar mens till helgen, så det är väl de vanliga som kör igång igen. *suck*

    Jag läste neda om att det gick att få ett pluss i alla fall, men känner mig dyster.

    Denna månad har jag testat att äte en startdos av omega3 och 6 oljor med bla jättenattljusolja. Det ska kunna hjälpa vid hormonobalanser. Jag har haft betydligt mindre spänningar i brösten. Tidigare cykler här etttag har de börjat vid ÄL och sedan har de varit så ömma att de inte varit rörbara. Så jag tror att det är positivt och kanske kan ge resultat framåt. Hoppas... Får det inte resultat så mår jag i alla fall bättre.

    Men jag vill ju ha en bebis.

    Om jag får rimligt bra besked från mitt senaste cellprov, så ringer jag gyn och börjar kolla vad som krävs för att bli utredd när man är snart 36 och redan har 2 barn.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Det behöver inte betyda att mensen kommeer.
    Vänta och se.
  4. 2
    Det behöver inte betyda att mensen kommeer.
    Vänta och se.
  5. Anis
    #3
    Nä, men det är samma mönster varje månad så jag kan inte hoppas för mycket. Jag hade ett pluss med efterföljande tidigt mf i december och det är enda gången de bruna flytningarna dröjt. Annars har det sett ut så här sedan jag fick mensen åter efter 2:an, gravidförsök eller inte.
  6. 3
    Nä, men det är samma mönster varje månad så jag kan inte hoppas för mycket. Jag hade ett pluss med efterföljande tidigt mf i december och det är enda gången de bruna flytningarna dröjt. Annars har det sett ut så här sedan jag fick mensen åter efter 2:an, gravidförsök eller inte.

Liknande trådar

  1. Verkar vara kört denna månad med..
    By Zalander in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-04, 10:13
  2. Nog KÖRT denna månad också!
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 11:24
  3. Så var även denna månad körd:(
    By -Helena m AoM- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 10:35
  4. Denna var ju också rolig!
    By drumlan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 18:14
  5. Denna såg också god ut:
    By MEGA4 in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 18:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar