Stinkande overall
Småbarn
  1. anonymt namn
    #1

    Stinkande overall

    Jag köpte en molooverall på tradera och fick nyligen hem den. Visst den är jättefin på alla sätt och vis, men den stinker!!
    Känns ungefär som att det kommit kattkiss på den och man sen förökt dölja det genom att tvätta den i massvis av sköljmedel.
    Hoppas verkligen inte funktionen förstörts nu eftersom man inte ska tvätta den i sköljmedel.
    Är det sånt här man får ta? Jag frågade ju inte säljaren varken om de hade husdjur eller om overallen var tvättad efter tvättrådet.
  2. 1
    Stinkande overall Jag köpte en molooverall på tradera och fick nyligen hem den. Visst den är jättefin på alla sätt och vis, men den stinker!!
    Känns ungefär som att det kommit kattkiss på den och man sen förökt dölja det genom att tvätta den i massvis av sköljmedel.
    Hoppas verkligen inte funktionen förstörts nu eftersom man inte ska tvätta den i sköljmedel.
    Är det sånt här man får ta? Jag frågade ju inte säljaren varken om de hade husdjur eller om overallen var tvättad efter tvättrådet.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Nä, fy fan. Det ska du klaga på. Bestäm dig för om du vill behålla den eller reklamera. Ett prisavdrag kan nog också vara på sin plats om du helre vill det. Om du vill behålla den: Ett tips är att tvätta den med ättika, så försvinner "doften".

    Lycka till!
    / M
  4. 2
    Nä, fy fan. Det ska du klaga på. Bestäm dig för om du vill behålla den eller reklamera. Ett prisavdrag kan nog också vara på sin plats om du helre vill det. Om du vill behålla den: Ett tips är att tvätta den med ättika, så försvinner "doften".

    Lycka till!
    / M
  5. Anonym
    #3
    Tack för tipset, det ska jag prova.
    Ska maila säljaren nu.
  6. 3
    Tack för tipset, det ska jag prova.
    Ska maila säljaren nu.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Fan vad äckligt

    Jag hade reklamerat samt mailat Tradera faktiskt,
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Fan vad äckligt Jag hade reklamerat samt mailat Tradera faktiskt,
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Men varför ska man maila tradera pga sådant? Jag kontaktar endast tradera om det uppstår verkliga problem. I form då av en säljare som skickar skräp och sen vägrar kommunicera tex. Innan är det väl ingen idé att dra in tradera i det, de lägger sig knappt aldrig i affärerna faktiskt. Och vägen direkt till säljaren är ju den första man ska ta och försöka reda ut det där.
  10. 5
    Men varför ska man maila tradera pga sådant? Jag kontaktar endast tradera om det uppstår verkliga problem. I form då av en säljare som skickar skräp och sen vägrar kommunicera tex. Innan är det väl ingen idé att dra in tradera i det, de lägger sig knappt aldrig i affärerna faktiskt. Och vägen direkt till säljaren är ju den första man ska ta och försöka reda ut det där.
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6

    Fått bra hjälp faktiskt

    vid 3 olika tillfällen.1 pågående där en säljare inte har sakerna hemma som hon säljer och vill pracka på mig ngt annat....sånt gör mig förbannad och där har Tradera som sagt mailat denne.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  12. 6
    Fått bra hjälp faktiskt vid 3 olika tillfällen.1 pågående där en säljare inte har sakerna hemma som hon säljer och vill pracka på mig ngt annat....sånt gör mig förbannad och där har Tradera som sagt mailat denne.

Liknande trådar

  1. Stinkande tvättmaskin
    By AnHo in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 11:04
  2. Stinkande Viking.
    By mortillsju in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 18:04
  3. Stinkande fisar
    By Salt brud in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 21:49
  4. Stinkande lakan?
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-18, 12:56
  5. stinkande stygn...
    By skäms lite... in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 09:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar