Dop låtar!!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Dop låtar!!

    Ska döpa lill killen snart och då vill man ju ha en fin låt i kyrkan. Min lillasyster ska sjunga tänkte vi men frågan är bara vilken låt Hm...
    Vad tycker ni om dessa??

    Utan dina andetag = Kent
    Skymtar för en stund= Uno Svenningsson
    Du är allt= Sonja Alden/ Shirley Clamp

    Alla är ju jätte vackra...det är svårt att välja!!!
  2. 1
    Dop låtar!! Ska döpa lill killen snart och då vill man ju ha en fin låt i kyrkan. Min lillasyster ska sjunga tänkte vi men frågan är bara vilken låt Hm...
    Vad tycker ni om dessa??

    Utan dina andetag = Kent
    Skymtar för en stund= Uno Svenningsson
    Du är allt= Sonja Alden/ Shirley Clamp

    Alla är ju jätte vackra...det är svårt att välja!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Det är ju jättesvårt! Vi ska ha dop på söndag och prästen var här i fredags och vi koom fram till att vi ska ha "Du är det finaste jag vet" av Afzelius och "Det gåtfulla folket" av Beppe Wolgers. Vi har en kör som ska sjunga dessa.
    Jag kan inte texterna till dina förslag men alla tre är ju duktiga låtskrivare. Välj den som känns mest i hjärtat textmässigt.
    Lycka till med ert dop, när ska det vara?
  4. 2
    Det är ju jättesvårt! Vi ska ha dop på söndag och prästen var här i fredags och vi koom fram till att vi ska ha "Du är det finaste jag vet" av Afzelius och "Det gåtfulla folket" av Beppe Wolgers. Vi har en kör som ska sjunga dessa.
    Jag kan inte texterna till dina förslag men alla tre är ju duktiga låtskrivare. Välj den som känns mest i hjärtat textmässigt.
    Lycka till med ert dop, när ska det vara?
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Ja visst är det svårt!! Vi ska ha dop den 28:e och funderar på Handens fem fingrar och Mitt lilla barn. Den senare är given men vi undrar lite kring den första. Ev. byta den mot ditt tredje alternativ eller Afzelius "Du är det finaste jag vet".
    Stolt mamma till älskade lilla Lova Emilia ♥
  6. 3
    Ja visst är det svårt!! Vi ska ha dop den 28:e och funderar på Handens fem fingrar och Mitt lilla barn. Den senare är given men vi undrar lite kring den första. Ev. byta den mot ditt tredje alternativ eller Afzelius "Du är det finaste jag vet".
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Tycker ni ska välja Kent... Helt klart en av världens bästa artister till o skriva texter...
  8. 4
    Tycker ni ska välja Kent... Helt klart en av världens bästa artister till o skriva texter...

Liknande trådar

  1. Låtar
    By Marie W in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 21:44
  2. Upp-låtar!
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 15:49
  3. Bra låtar
    By ankieb in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:54
  4. Låtar
    By happy83 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 11:20
  5. Tre låtar..
    By JmedNochM in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar