Tre gossar
Många barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Tre gossar

    Nu närmar det sig och snart har vi tre små pojkar här hemma...2½ år, 5 år och så lillebror (BF. 7/11). Tittar in här ibland och känner mej mindre ensam!!! Linda
  2. 1
    Tre gossar Nu närmar det sig och snart har vi tre små pojkar här hemma...2½ år, 5 år och så lillebror (BF. 7/11). Tittar in här ibland och känner mej mindre ensam!!! Linda
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Hej och grattis till lillebror i magen! Jag har oxå 3 killar, en på 3 månader, en på 2½ och en på snart 4. Grabbtriss här också alltså!
    Lycka till nu! Kram Ulle.
  4. 2
    Hej och grattis till lillebror i magen! Jag har oxå 3 killar, en på 3 månader, en på 2½ och en på snart 4. Grabbtriss här också alltså!
    Lycka till nu! Kram Ulle.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Hej o tack och grattis själv!!! Jag längtar så efter lillebror...undrar så vem det är!! Är dina tre lika varandra?? Mina två är helt olika...jag är så nyfiken!!
    Kram o lycka till själv!! Linda
  6. 3
    Hej o tack och grattis själv!!! Jag längtar så efter lillebror...undrar så vem det är!! Är dina tre lika varandra?? Mina två är helt olika...jag är så nyfiken!!
    Kram o lycka till själv!! Linda
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Välkommen!

    Själv är jag stolt mamma till en tjejtriss i åldern 6 år, 3 år och 7 månader.
    Det är verkligen tre små olika individer och varje barn tillför sin personlighet till familjen.
  8. 4
    Välkommen! Själv är jag stolt mamma till en tjejtriss i åldern 6 år, 3 år och 7 månader.
    Det är verkligen tre små olika individer och varje barn tillför sin personlighet till familjen.
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Halloj! Mina två äldsta är också olika som natt och dag, både till utseendet och till personligheten! Det är så häftigt att det kan bli så många olika varianter av samma "genbank" liksom... Lillebror var väldigt lik mellanbror till utseendet när han föddes men nu har han blivit tjock och rund precis som storebror så nu är han mest lik honom... Till sättet är han än så länge mest lik mellanbror, lugn och "snäll".
    Kram Ulle.
  10. 5
    Halloj! Mina två äldsta är också olika som natt och dag, både till utseendet och till personligheten! Det är så häftigt att det kan bli så många olika varianter av samma "genbank" liksom... Lillebror var väldigt lik mellanbror till utseendet när han föddes men nu har han blivit tjock och rund precis som storebror så nu är han mest lik honom... Till sättet är han än så länge mest lik mellanbror, lugn och "snäll".
    Kram Ulle.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Hej och grattis till lillkillen i magen:-D Jag har själv två pojkar och är till hundra procent säker på att det är en tredje kille i magen:-D Vore kul med triss i pojkar! allra helst för barnen, då mina är tätt, stora kommer vara 2,5 mellan kommer vara 13mån och så bebis.det kommer ju ha stor glädje av varandra. jag hoppas de kan se könet på ul nu i okt.är ju så nyfiken om jag har rätt:-D
    ha det så bra och lycka till!kram
  12. 6
    Hej och grattis till lillkillen i magen:-D Jag har själv två pojkar och är till hundra procent säker på att det är en tredje kille i magen:-D Vore kul med triss i pojkar! allra helst för barnen, då mina är tätt, stora kommer vara 2,5 mellan kommer vara 13mån och så bebis.det kommer ju ha stor glädje av varandra. jag hoppas de kan se könet på ul nu i okt.är ju så nyfiken om jag har rätt:-D
    ha det så bra och lycka till!kram
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Tack!! Ja, nu vill jag veta vem som ligger i magen...femåringen är en lugnlugn brunögd kille och tvååringen är en vild blåögd vilding!!
  14. 7
    Tack!! Ja, nu vill jag veta vem som ligger i magen...femåringen är en lugnlugn brunögd kille och tvååringen är en vild blåögd vilding!!
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Grattis...vad spännande. Jag kände också på mej att det låg en till gosse i magen. Men det är ju svårt att tänka sig motsatsen...! Hur som helst tror jag att tre barn i familjen är ljuvligt!!! Längtar så efter vår lilla nya bebis!!!! Trean tror jag att man kan njuta av på ett helt nytt sätt, nu kan vi ju det här...kram
  16. 8
    Grattis...vad spännande. Jag kände också på mej att det låg en till gosse i magen. Men det är ju svårt att tänka sig motsatsen...! Hur som helst tror jag att tre barn i familjen är ljuvligt!!! Längtar så efter vår lilla nya bebis!!!! Trean tror jag att man kan njuta av på ett helt nytt sätt, nu kan vi ju det här...kram

Liknande trådar

  1. Vad använder era 95 gossar...
    By Anonym in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 01:14
  2. Vad har era 95:a gossar...
    By anonymt namn in forum _95 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 13:58
  3. Leksaker för gossar
    By Rikard- in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 20:35
  4. Efter tre små gossar kom det...
    By mammaTherése in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 01:56
  5. Gossar små...
    By -Jools- in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar