Bokat sommarresa Sungarden kalithea
Resesnack
  1. Tvillingmamma1
    #1

    Bokat sommarresa Sungarden kalithea

    Hej!
    Efter mycket velande av och an har vi bokat 2 veckor Rhodos Sungarden Kalithea.Sunwings resort ligger precis så man verkar kunna gå över lätt dit och kolla på kvällsshowerna om man vil.Vi tog en orkidelägenhet någon som bott i en sådan någon gång? det stod att alla orkidelgh där skulle ha havsutsikt (sånt är viktigt för min man).
    Närheten till Rhodosstad sre jag framemot vi var där utan barn för massor med år sen och vi gillade att strosa runt i den gammla delen sen kan man åka till lindos m.m
    Alla tips tas tacksamt emot från de som varit där på senare år .
  2. 1
    Bokat sommarresa Sungarden kalithea Hej!
    Efter mycket velande av och an har vi bokat 2 veckor Rhodos Sungarden Kalithea.Sunwings resort ligger precis så man verkar kunna gå över lätt dit och kolla på kvällsshowerna om man vil.Vi tog en orkidelägenhet någon som bott i en sådan någon gång? det stod att alla orkidelgh där skulle ha havsutsikt (sånt är viktigt för min man).
    Närheten till Rhodosstad sre jag framemot vi var där utan barn för massor med år sen och vi gillade att strosa runt i den gammla delen sen kan man åka till lindos m.m
    Alla tips tas tacksamt emot från de som varit där på senare år .
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Åh, ni kommer ha det jättemysigt!! Ta med simfötter och cyklop, minns jag rätt finns det ett litet rev att utforska en bit ut i havet. Man ser det vid ebb.

    //Emma
  4. 2
    Åh, ni kommer ha det jättemysigt!! Ta med simfötter och cyklop, minns jag rätt finns det ett litet rev att utforska en bit ut i havet. Man ser det vid ebb.

    //Emma
  5. Tvillingmamma1
    #3
    Tack för tipset!
    Snorkel cyklop och simfötter på absolut killarna kommer att tycka det är urspännande.
  6. 3
    Tack för tipset!
    Snorkel cyklop och simfötter på absolut killarna kommer att tycka det är urspännande.

Liknande trådar

  1. Sommarresa bokad!!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2020-06-29, 17:13
  2. Sommarresa bokad!
    By Svammelmamma in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-13, 18:12
  3. Sumwing resort kalithea Rhodos?
    By Tvillingmamma in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 07:46
  4. Äntligen bokat sommarresa...
    By Milo in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 09:31
  5. Sommarresa nr 2 bokad :-))
    By Leona in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar