Städschema - tips
Många barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Städschema - tips

    Hej alla, jag har inte skrivit här men läser emellanåt. Jag har tre barn (såklart!), 7, 5 år och 8 månader.

    Nu j-lar ska här styras upp! Vi har liksom inte riktigt hunnit fatta att vi är fler i familjen, åtminstone har vi inte hunnit ikapp när det gäller vem som ska göra vad och när. Ikväll ska vi gemensamt konstruera ett städschema och behöver er kloka hjälp!

    Har du ett städschema som du kan tänka dig att dela med dig av? Har du tips på vad vi ska tänka på? Vilka uppgifter kan vara lämpliga för de större barnen att ansvara för?

    Vi tar tacksamt emot förslag och lovar i gengäld att lägga ut resultatet av vårt städschema till allmän beskådan när det är klart.

    Tackar!
  2. 1
    Städschema - tips Hej alla, jag har inte skrivit här men läser emellanåt. Jag har tre barn (såklart!), 7, 5 år och 8 månader.

    Nu j-lar ska här styras upp! Vi har liksom inte riktigt hunnit fatta att vi är fler i familjen, åtminstone har vi inte hunnit ikapp när det gäller vem som ska göra vad och när. Ikväll ska vi gemensamt konstruera ett städschema och behöver er kloka hjälp!

    Har du ett städschema som du kan tänka dig att dela med dig av? Har du tips på vad vi ska tänka på? Vilka uppgifter kan vara lämpliga för de större barnen att ansvara för?

    Vi tar tacksamt emot förslag och lovar i gengäld att lägga ut resultatet av vårt städschema till allmän beskådan när det är klart.

    Tackar!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Läs trådarna längre ner under
    Vad hjälper era barn till med?
    Där har du många bra tips och idéer.

    Lycka till ikväll!!
  4. 2
    Läs trådarna längre ner under
    Vad hjälper era barn till med?
    Där har du många bra tips och idéer.

    Lycka till ikväll!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Tack för tipset! Vi fick många bra idéer och är snart färdiga med schemat.
  6. 3
    Tack för tipset! Vi fick många bra idéer och är snart färdiga med schemat.

Liknande trådar

  1. Städschema rekommenderas.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-05, 18:26
  2. Hälp med städschema
    By Söndag in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 21:01
  3. Hjälp med städschema
    By Söndag in forum Pappasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 12:16
  4. Städschema
    By -icka- in forum En bra idé
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 13:09
  5. Söer efter ett städschema
    By johanna in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar