Mamma till 4-årig Turnertjej
Kromosomer
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Mamma till 4-årig Turnertjej

    Hej! Ny medlem här,letade info om TS. Jag har en underbar envis liten dotter m Ts.
  2. 1
    Mamma till 4-årig Turnertjej Hej! Ny medlem här,letade info om TS. Jag har en underbar envis liten dotter m Ts.
  3. E m Lea
    #2
    Hej! Jag har också en fyraårig tjej med TS. Min tjej är också bra envis!! Kram Elina
  4. 2
    Hej! Jag har också en fyraårig tjej med TS. Min tjej är också bra envis!! Kram Elina
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Hej!!
    Jag har en söt liten dotter på 8 månader med turners syndrom. Hon är verkligen en bestämd och envis liten dam.

    Vet ni om det finns några hemsidor som kan ge mig mer info om detta syndrom???

    Verkar inte finnas så många inom sjukvården som vet ngt speciellt om detta tyvärr...
  6. 3
    Hej!!
    Jag har en söt liten dotter på 8 månader med turners syndrom. Hon är verkligen en bestämd och envis liten dam.

    Vet ni om det finns några hemsidor som kan ge mig mer info om detta syndrom???

    Verkar inte finnas så många inom sjukvården som vet ngt speciellt om detta tyvärr...
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Det finns en svensk Turnerförening: http://www.turnerforeningen.se/ , där ni säkert kan få hjälp med att hitta familjer och information i närheten av där ni bor.
  8. 4
    Det finns en svensk Turnerförening: http://www.turnerforeningen.se/ , där ni säkert kan få hjälp med att hitta familjer och information i närheten av där ni bor.
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5
    Hej.
    Ny medlem här oxå. Har en envis, stark tjej på snart 7 år som har TS.

    Ha de gott.
  10. 5
    Hej.
    Ny medlem här oxå. Har en envis, stark tjej på snart 7 år som har TS.

    Ha de gott.

Liknande trådar

  1. Julklapp till 8-årig tjej o 6-årig kille
    By Challe IoP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 18:10
  2. Vad köpa till 60-årig mamma?
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 07:11
  3. 22 årig väntande mamma
    By Miichaela in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 21:39
  4. en 40 årig mamma och 52 årig pappa!
    By anonymt namn in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 09:12
  5. Ny här 24 årig mamma
    By marayaz in forum Unga föräldrar, nu äldre
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar