soppor
Vikt
  1. masten
    #1

    soppor

    Funderar på att börja med soppor vilka är bäst och var köper man dom?
  2. 1
    soppor Funderar på att börja med soppor vilka är bäst och var köper man dom?
  3. masten
    #2
    Finns det ingen som vet något svar på min fråga???
  4. 2
    Finns det ingen som vet något svar på min fråga???
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Det är ju en subjektiv fråga, vilka som är bäst alltså. Jag antar att du menar måltidsersättningar i form av pulver eller tetrapak när du skriver "soppor"? Det finns ju Allevo, Naturdiet och Nutrilett. De är nog de som är lättast att få tag på, kan köpas i vilken vanlig halvstor mataffär som helst.
  6. 3
    Det är ju en subjektiv fråga, vilka som är bäst alltså. Jag antar att du menar måltidsersättningar i form av pulver eller tetrapak när du skriver "soppor"? Det finns ju Allevo, Naturdiet och Nutrilett. De är nog de som är lättast att få tag på, kan köpas i vilken vanlig halvstor mataffär som helst.
  7. Medlem sedan
    May 2007
    #4
    Jag förespråker Xtravaganza o Itrim, men då måste man bli medlem först - rätt dyrt... Annars Cambridge, det kan man köpa över nätet! Alla dessa är bra soppor o godkända som måltidsersättning - ger bra mättnad o fungerar verkligen! Det man köper på Ica / Coop är jag mycket skeptiska till - har inge positiva erfarenheter av dessa, svåra att äta under en längre tid....
    Lycka till!
  8. 4
    Jag förespråker Xtravaganza o Itrim, men då måste man bli medlem först - rätt dyrt... Annars Cambridge, det kan man köpa över nätet! Alla dessa är bra soppor o godkända som måltidsersättning - ger bra mättnad o fungerar verkligen! Det man köper på Ica / Coop är jag mycket skeptiska till - har inge positiva erfarenheter av dessa, svåra att äta under en längre tid....
    Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Jag har precis börjat med xtravaganza och deras shakes är helt ok.
    Har tidigare provat färdiga produkter från naturdiet (som går att köpa i vanliga affärer) men de smakade inte alls lika bra.
    En gång fick jag även provsmaka en kollegas cambridge men den var ännu värre, kunde inte få ner den överhuvudtaget.
    Du får nog testa dig fram till vad som passar dig.
  10. 5
    Jag har precis börjat med xtravaganza och deras shakes är helt ok.
    Har tidigare provat färdiga produkter från naturdiet (som går att köpa i vanliga affärer) men de smakade inte alls lika bra.
    En gång fick jag även provsmaka en kollegas cambridge men den var ännu värre, kunde inte få ner den överhuvudtaget.
    Du får nog testa dig fram till vad som passar dig.

Liknande trådar

  1. Keldas soppor
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 17:06
  2. Soppor
    By monopol in forum Mat & dryck
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 22:03
  3. Passerade soppor
    By Ninis27 in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 09:24
  4. Era godaste soppor ??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 12:33
  5. Soppor
    By mimpen in forum Mat & dryck
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar