Jag gillar verkligen namnet Björn. Hade jag inte haft en svåger som hetat så hade det nog varit på tapeten här. Gillar även Leo, som ju också är ett djurnamn :-)
Vad gillar ni Björn?
Vet ni andra djurnamn?
1
Björn - är inte det ganska gulligt? Jag gillar verkligen namnet Björn. Hade jag inte haft en svåger som hetat så hade det nog varit på tapeten här. Gillar även Leo, som ju också är ett djurnamn :-)
Björn är toppbra namn. Känns stabilt och mjukstarkt
Leo är helt klart fint, men inte alls samma stil som Björn. I Björn finns ju också -örn och det blir så pampigt.
Andra djurnamn...hmmm...inte lätt. Inte lika givna som Leo och Björn iallafall.
Tigra, men det känns lite nypåfunnet
Lo
Myra
Kaja
Pippi
Ulv
Ja, sedan finns det namn som betyder nåt djur...
typ som Jonah / duva Ari /Lejon
5
Björn är toppbra namn. Känns stabilt och mjukstarkt
Leo är helt klart fint, men inte alls samma stil som Björn. I Björn finns ju också -örn och det blir så pampigt.
Andra djurnamn...hmmm...inte lätt. Inte lika givna som Leo och Björn iallafall.
Tigra, men det känns lite nypåfunnet
Lo
Myra
Kaja
Pippi
Ulv
Ja, sedan finns det namn som betyder nåt djur...
typ som Jonah / duva Ari /Lejon
Jag gillar Björn! Det är ett sådant där hemtrevligt namn som alltid funkar. Gillar också varianter på Björn; Torbjörn, Esbjörn, Ambjörn. En ovanligare form har jag stött på i jobbet: Reibjörn. Riktigt snyggt! Styrbjörn har jag litet svårare för, däremot.
9
Jag gillar Björn! Det är ett sådant där hemtrevligt namn som alltid funkar. Gillar också varianter på Björn; Torbjörn, Esbjörn, Ambjörn. En ovanligare form har jag stött på i jobbet: Reibjörn. Riktigt snyggt! Styrbjörn har jag litet svårare för, däremot.
By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
Svar: 3
Senaste inlägg: 2006-05-10, 10:29
Kära besökare.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.