Men ATTANS!
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Men ATTANS!

    Jag blev anvisad detta snack av Rut_Blad. Lite oförskämt! Jag blir inte 45 förrän på söndag och plusset kommer väl på måndan då, om än VÄLDANS litet! *ag*
    Jag brukar vara mest aktiv på jul&nyår, pyssel&hantverk och mat&dryck. Läser mycket på andra områden oxå. Skall bli intressant att följa utvecklingen här!
    Den som gör fel, har i alla fall försökt!
    Spontan bloggare som nu ger GI en chans: http://bidrottningen.bloggagratis.se/
    Och nu har jag börjat blogga om Scrapbooking http://lizascrappar.bloggagratis.se/
  2. 1
    Men ATTANS! Jag blev anvisad detta snack av Rut_Blad. Lite oförskämt! Jag blir inte 45 förrän på söndag och plusset kommer väl på måndan då, om än VÄLDANS litet! *ag*
    Jag brukar vara mest aktiv på jul&nyår, pyssel&hantverk och mat&dryck. Läser mycket på andra områden oxå. Skall bli intressant att följa utvecklingen här!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Plus en grad är ändå en varmgrad...
    Du är så välkommen, även om dinosaurier och mammutar inte strövat på dina gator...
    Åsså ett STORT GRATTIS, välkommen in i Medelti... - Medelåldern (barndomen där)
  4. 2
    Plus en grad är ändå en varmgrad...
    Du är så välkommen, även om dinosaurier och mammutar inte strövat på dina gator...
    Åsså ett STORT GRATTIS, välkommen in i Medelti... - Medelåldern (barndomen där)
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hehe, du får ju mjukstarta lite.
    Varmt välkommen in hit!
  6. 3
    Hehe, du får ju mjukstarta lite.
    Varmt välkommen in hit!

Liknande trådar

  1. Nä attans mig!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 22:18
  2. Attans!!!
    By Lemonlime in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 17:17
  3. Attans!
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 15:52
  4. Attans!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 11:27
  5. Attans
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar