Nu ni...
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Nu ni...

    nu är jag mormor minsann! Den 19/9 föddes en liten Elliot, världens sötaste lille kille. Han kom 17 dagar för tidigt, men vägde 3485 g.

    Vilken häftig känsla detta är! Min lilla tjej är mamma och jag mormor!
    Det känns att han är en del av mig och inte som när man ser andra söta bebisar. Denne lille man är minsann vår!

    Min dotter njuter och vi andra likaså.

    Ha det bar allihop!

    Kram
    ♥ ♥Att älska är ingenting. Att vara älskad är någonting. Att älska och att vara älskad är allting. ♥ ♥
  2. 1
    Nu ni... nu är jag mormor minsann! Den 19/9 föddes en liten Elliot, världens sötaste lille kille. Han kom 17 dagar för tidigt, men vägde 3485 g.

    Vilken häftig känsla detta är! Min lilla tjej är mamma och jag mormor!
    Det känns att han är en del av mig och inte som när man ser andra söta bebisar. Denne lille man är minsann vår!

    Min dotter njuter och vi andra likaså.

    Ha det bar allihop!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Grattis!
    Vad häftigt det måste kännas att ens eget barn har blivit förälder.
  4. 2
    Grattis!
    Vad häftigt det måste kännas att ens eget barn har blivit förälder.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    åhhh grattis!!!! Kan bara tänka mig känslan att få barnbarn. Hon kommer att bli en supergullig mamma, kommer fortfarande ihåg hur söt hon var med Jennie när vi träffades i Göteborg...många år sen nu.
  6. 3
    åhhh grattis!!!! Kan bara tänka mig känslan att få barnbarn. Hon kommer att bli en supergullig mamma, kommer fortfarande ihåg hur söt hon var med Jennie när vi träffades i Göteborg...många år sen nu.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar