Nu är vår lilla tvåa till salu
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Nu är vår lilla tvåa till salu

    Japp, nu skall vi bli av med den också, hoppas det går snabbt o smärtfritt. Ni kan se den på hemnet, bohusgatan 16b i Göteborg...Längtar tills vi kan flytta till vår nya lägenhet lite längre bort från stan men ändå ganska centralt, men det lär väl dröja några månader. Skall bli roligt för Axel också med ett eget rum...
  2. 1
    Nu är vår lilla tvåa till salu Japp, nu skall vi bli av med den också, hoppas det går snabbt o smärtfritt. Ni kan se den på hemnet, bohusgatan 16b i Göteborg...Längtar tills vi kan flytta till vår nya lägenhet lite längre bort från stan men ändå ganska centralt, men det lär väl dröja några månader. Skall bli roligt för Axel också med ett eget rum...
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Ha ha ha!! Vad fel det kan bli, Alicia har varit grymt grinig idag, och när jag såg din rubrik tänkte jag att det kunde varit jag som skrivit den fast då; Vår lilla trea till salu... Trodde innan jag läste att det var Axel som var till salu, ha ha!

    Iallafall, vi är ju också i flyttartagen. håller på & packar för fullt och kommer förmodligen vara härifrån nästa helg. Både skönt och vemod. någon sa nån gång till mig att man kommer aldrig glömma platsen man bodde på när man fick sitt första barn. Och det är så sant så, men man glömmer inte andra och tredje platsen heller skulle jag vilja säga.

    Skönt att komma en bit från stan men ändå nära. Vad har niköpt för något?

    Kram och lycka till med försäljningen!!
    Anna
  4. 2
    Ha ha ha!! Vad fel det kan bli, Alicia har varit grymt grinig idag, och när jag såg din rubrik tänkte jag att det kunde varit jag som skrivit den fast då; Vår lilla trea till salu... Trodde innan jag läste att det var Axel som var till salu, ha ha!

    Iallafall, vi är ju också i flyttartagen. håller på & packar för fullt och kommer förmodligen vara härifrån nästa helg. Både skönt och vemod. någon sa nån gång till mig att man kommer aldrig glömma platsen man bodde på när man fick sitt första barn. Och det är så sant så, men man glömmer inte andra och tredje platsen heller skulle jag vilja säga.

    Skönt att komma en bit från stan men ändå nära. Vad har niköpt för något?

    Kram och lycka till med försäljningen!!
    Anna
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Åh vart ska ni flytta

    Kul att ni fått tag i en ny lägenhet vad härligt för er - men nyfiken som jag är undrar jag såklart vart ni flyttar nu?

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  6. 3
    Åh vart ska ni flytta Kul att ni fått tag i en ny lägenhet vad härligt för er - men nyfiken som jag är undrar jag såklart vart ni flyttar nu?

    kram kram
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Vi har köpt en 5:a på Mölndaalsvägen 43. Det skall bli skoj att bo i så stor lägenhet och ändå ganska centralt Daniel kommer att vara väldigt nära jobbet, jag flyttar lite längre bort från mitt.
  8. 4
    Vi har köpt en 5:a på Mölndaalsvägen 43. Det skall bli skoj att bo i så stor lägenhet och ändå ganska centralt Daniel kommer att vara väldigt nära jobbet, jag flyttar lite längre bort från mitt.

Liknande trådar

  1. Försök att få till en tvåa.
    By shehulk in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 07:37
  2. Till salu
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 13:49
  3. hus till salu *OT*
    By Myzan o Co in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 20:38
  4. hus till salu *OT*
    By Myzan o Co in forum _03 Vårbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 23:01
  5. så ,till salu
    By Målaren in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 01:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar