mens o vikt....
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    mens o vikt....

    vet ju att det sägs att man kan lägga på sej vätska när man har mens så att man väger lite mer då, men gäller detta bara om man låter kroppen vara "naturlig" eller om man använder preventivmedel? jag äter ju p piller o har mens nu så jag undrar om jag ska väga mej o räkna med en rätt vikt eller om jag ska vänta tills mensen e slut?
  2. 1
    mens o vikt.... vet ju att det sägs att man kan lägga på sej vätska när man har mens så att man väger lite mer då, men gäller detta bara om man låter kroppen vara "naturlig" eller om man använder preventivmedel? jag äter ju p piller o har mens nu så jag undrar om jag ska väga mej o räkna med en rätt vikt eller om jag ska vänta tills mensen e slut?
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Vet ej
    Undrar oxå, när kroppen lägger på sig vätska och hur länge under mensen? Kanske finns andra som kan detta bättre
    Ha en bra kväll! (jag har oxå mens - tråååååkigt!)
  4. 2
    Vet ej
    Undrar oxå, när kroppen lägger på sig vätska och hur länge under mensen? Kanske finns andra som kan detta bättre
    Ha en bra kväll! (jag har oxå mens - tråååååkigt!)

Liknande trådar

  1. Mens + vikt
    By AlmaH in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-18, 16:33
  2. Vikt/mens
    By fru ragge in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 17:29
  3. mens och vikt?
    By annabe in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 11:48
  4. vikt och mens
    By Trädgårdsmamman in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 11:40
  5. Vikt vid mens?
    By solstraale in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 14:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar