Brunch?
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Brunch?

    Några av oss brukade träffas och bruncha på Radisson Strand Hotel - bara mammorna, utan barnen alltså. Har det helt dött ut? Någon intresserad av att återuppta den gamla fina traditionen?

    Är också lite nyfiken på att få träffa några av Stockholmsmammorna jag hängde med när jag var föräldraledig med Jacob, se hur barnen ser ut nu och hur ni har det. Vi var ju ett gäng som hade knytis hemma hos varandra, fikade, tog promenader, hade picknickar i parkerna och gick på barnvagnsbio.
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Brunch? Några av oss brukade träffas och bruncha på Radisson Strand Hotel - bara mammorna, utan barnen alltså. Har det helt dött ut? Någon intresserad av att återuppta den gamla fina traditionen?

    Är också lite nyfiken på att få träffa några av Stockholmsmammorna jag hängde med när jag var föräldraledig med Jacob, se hur barnen ser ut nu och hur ni har det. Vi var ju ett gäng som hade knytis hemma hos varandra, fikade, tog promenader, hade picknickar i parkerna och gick på barnvagnsbio.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej!

    jag tror nog att vi träffade er när jacob (och anton) var små.

    jag och ann (med Luna) har snackat om att dra ihop alla igen. Och åka på kryssning. Skulle du vara intresserad av att hänga med?
  4. 2
    Hej!

    jag tror nog att vi träffade er när jacob (och anton) var små.

    jag och ann (med Luna) har snackat om att dra ihop alla igen. Och åka på kryssning. Skulle du vara intresserad av att hänga med?
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Hej.
    Det lät ju kul att träffa "alla" igen.. det var ju inte igår precis.. Däremot så är kryssning inte nåt för mig just nu... höggravid... trött och elendig.. Skulle va kul att träffas med barnen som Mrsyde sa, få se alla så här 5 år senare...

    MrsHyde.. kommer aldrig att glömma när Pamela klättrade i er bokhylla Hon är fortfarande en liten vilding ibland....(fast hon klättrar inte i bokhyllor längre)
  6. 3
    Hej.
    Det lät ju kul att träffa "alla" igen.. det var ju inte igår precis.. Däremot så är kryssning inte nåt för mig just nu... höggravid... trött och elendig.. Skulle va kul att träffas med barnen som Mrsyde sa, få se alla så här 5 år senare...

    MrsHyde.. kommer aldrig att glömma när Pamela klättrade i er bokhylla Hon är fortfarande en liten vilding ibland....(fast hon klättrar inte i bokhyllor längre)
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Hej! Jag har kryssat rätt mycket på sistone, senast nu i helgen, så kanske inte den närmaste tiden. Hellre en enkel brunch eller knytis hemma hos någon, kanske adventsfika?
  8. 4
    Hej! Jag har kryssat rätt mycket på sistone, senast nu i helgen, så kanske inte den närmaste tiden. Hellre en enkel brunch eller knytis hemma hos någon, kanske adventsfika?
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Lycka till med sista delen av graviditeten, hoppas allt går bra nu. Verkar inte vara särskilt mycket aktivitet alls längre härinne.
  10. 5
    Lycka till med sista delen av graviditeten, hoppas allt går bra nu. Verkar inte vara särskilt mycket aktivitet alls längre härinne.

Liknande trådar

  1. brunch i GBG?
    By LillaHon in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-21, 12:09
  2. Brunch?
    By -Maria N- in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 09:16
  3. Brunch
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 22:19
  4. Brunch
    By chai in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 18:18
  5. Brunch
    By CarolinaK in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 13:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar