Semester,hyra hus
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Semester,hyra hus

    funderar på sommarsemestern.Sugen på att komma iväg,kanske hyra ett hus.Eller vad som helst,charter,tåg,,,,,
    Dottern vill gärna ha med en annan dotter som lurar här i bakgrunden.Någon som har tips?Vi har bokat en resa runt påslovet,en vecka i Egypten sedan Jordanien.Båda är spahotell,så jag vet vad vi kommer att göra.
    vad gör ni på semester?REser vart och hur?
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  2. 1
    Semester,hyra hus funderar på sommarsemestern.Sugen på att komma iväg,kanske hyra ett hus.Eller vad som helst,charter,tåg,,,,,
    Dottern vill gärna ha med en annan dotter som lurar här i bakgrunden.Någon som har tips?Vi har bokat en resa runt påslovet,en vecka i Egypten sedan Jordanien.Båda är spahotell,så jag vet vad vi kommer att göra.
    vad gör ni på semester?REser vart och hur?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Dåligt samvete ;)

    Hej,hej...antar att det är dotter som du syftar på här? Livet lever rumlare med oss på olika sätt och jag känner att jag varit väldigt dålig på kontaktbiten oss förälder emellan...jag vet ju att döttrarna skriver däremot

    Egypten är ett personligt drömmål för mig och spabiten gör det ju ännu bättre...men måste man flyga? Numer har vi ett extra rum så ni/ eller dottern är alltid välkommna! Vår bil gick sönder nu lagom till lovet då vi pratat om att besöka "Staden" men vi har också en storebror som otåligt väntar på flytthjälp...alltså tusen saker som drar i oss..men ni är inte bortglömda Kram!
  4. 2
    Dåligt samvete ;) Hej,hej...antar att det är dotter som du syftar på här? Livet lever rumlare med oss på olika sätt och jag känner att jag varit väldigt dålig på kontaktbiten oss förälder emellan...jag vet ju att döttrarna skriver däremot

    Egypten är ett personligt drömmål för mig och spabiten gör det ju ännu bättre...men måste man flyga? Numer har vi ett extra rum så ni/ eller dottern är alltid välkommna! Vår bil gick sönder nu lagom till lovet då vi pratat om att besöka "Staden" men vi har också en storebror som otåligt väntar på flytthjälp...alltså tusen saker som drar i oss..men ni är inte bortglömda Kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Välkommen i klubben

    Inser att jag jobbat mycket sedan sensommaren,försökt täcka upp en tom tjänst.Imorgon börjar det en ny kille på den tjänsten så kanske,,,,
    Men annars är det både tungt och tryckt på jobbet.Försöker intala m,ig att det bara är ett jobb.men med alla svarta rubriker i tidningarna är det svårt att få ro.
    Döttrarna verkar snattra på,bara vuxna som tonåringar svara enstavigt.det är "bra" "orka" eller bara en djup suck.
    Har surfat runt på sembo,vilka hus det finns Pool är ett måste,egen pool.Frankrike vore trevlig,inte så långt.Då kan man flyga,åka tåg eller bil.Eller lite av varje.Annars skulle jag gärna åka till Isle of Wight längst ned i England,var där på språkresa.Och engelskan behöver tränas upp,användas aktivt för vissa Ingen nämd och ingen glömd.
    Sköt om er så hörs vi!
    Rikedom är att kunna ge utan att vänta något åter.
  6. 3
    Välkommen i klubben Inser att jag jobbat mycket sedan sensommaren,försökt täcka upp en tom tjänst.Imorgon börjar det en ny kille på den tjänsten så kanske,,,,
    Men annars är det både tungt och tryckt på jobbet.Försöker intala m,ig att det bara är ett jobb.men med alla svarta rubriker i tidningarna är det svårt att få ro.
    Döttrarna verkar snattra på,bara vuxna som tonåringar svara enstavigt.det är "bra" "orka" eller bara en djup suck.
    Har surfat runt på sembo,vilka hus det finns Pool är ett måste,egen pool.Frankrike vore trevlig,inte så långt.Då kan man flyga,åka tåg eller bil.Eller lite av varje.Annars skulle jag gärna åka till Isle of Wight längst ned i England,var där på språkresa.Och engelskan behöver tränas upp,användas aktivt för vissa Ingen nämd och ingen glömd.
    Sköt om er så hörs vi!

Liknande trådar

  1. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  2. att hyra
    By sussi57 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-15, 14:44
  3. Hyra?
    By erwina in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 13:30
  4. Kan man ta upp hyra
    By Lena in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 20:22
  5. hyra hus -var ?
    By lenny79 in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 11:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar