Bo i ett fult hus? - Sidan 2
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #21
    Insidan räknas mest ja, men inte bara (drar vi pararell till partner så får ju inte utsidan avskräcka, sen sitter iofs skönheten i betraktarens öga men ser huset ut som husens motsvarighet tillRingaren från Notre Dame såååå
  2. 21
    Insidan räknas mest ja, men inte bara (drar vi pararell till partner så får ju inte utsidan avskräcka, sen sitter iofs skönheten i betraktarens öga men ser huset ut som husens motsvarighet tillRingaren från Notre Dame såååå
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #22

    Utsidan är jätteviktig

    för mig...MEN det är klart, skulle ett urfint hus (invändigt) dyka upp, som var fräscht och fint på insidan och perfekt läge, pris etc...så visst skulle jag överväga det även om det var fult. Tror jag...
  4. 22
    Utsidan är jätteviktig för mig...MEN det är klart, skulle ett urfint hus (invändigt) dyka upp, som var fräscht och fint på insidan och perfekt läge, pris etc...så visst skulle jag överväga det även om det var fult. Tror jag...
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #23

    Jag tycker ert hus är jätte

    gulligt ju
  6. 23
    Jag tycker ert hus är jätte gulligt ju
  7. Medlem sedan
    Mar 2001
    #24
    Så länge det ser ut som jag vill på insidan så spelar det ingen roll hur det ser ut på utsidan.
  8. 24
    Så länge det ser ut som jag vill på insidan så spelar det ingen roll hur det ser ut på utsidan.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #25
    Jodå det skulle jag kunna göra! Det är ju mest på insidan man är om man slår ut tiden över året! Visst är det självklart kul med ett snyggt, fint hus även på utsidan men jag bongar nog för att funktionaliteten och att man SJÄLV TRIVS är a och o!!!
    Om sen halva världen tycker huset är fult, eller att man har gräsliga tapeter, eller ful säng är piece of cake det är JAG som ska bo i mitt hus - eller min familj och det är VI som ska gilla det.
  10. 25
    Jodå det skulle jag kunna göra! Det är ju mest på insidan man är om man slår ut tiden över året! Visst är det självklart kul med ett snyggt, fint hus även på utsidan men jag bongar nog för att funktionaliteten och att man SJÄLV TRIVS är a och o!!!
    Om sen halva världen tycker huset är fult, eller att man har gräsliga tapeter, eller ful säng är piece of cake det är JAG som ska bo i mitt hus - eller min familj och det är VI som ska gilla det.
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #26
    Tillägg att jag vägrar ha miljonlån faktiskt då bor jag hellre i ett mindre, billigare kanske rent av fulare hus än har lån långt över öronen!
  12. 26
    Tillägg att jag vägrar ha miljonlån faktiskt då bor jag hellre i ett mindre, billigare kanske rent av fulare hus än har lån långt över öronen!
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #27
    Bättre att bo i det fula huset (om det är vettigt inuti) än att behöva titta ut och se det från grannhuset...

    Fast den erfarenheten kommer förstås från när jag bodde i ett hyreshus som de satte erbarmeligt ful fasad på när det var dags för fasadbyte. Pistagegrön veckad plåt med röda fläckar under fönstrena!
    Jag var glad att jag slapp se ut på detta hus och istället kunde se färgsättningen på grannhuset som var något mindre skärande i ögonen...
  14. 27
    Bättre att bo i det fula huset (om det är vettigt inuti) än att behöva titta ut och se det från grannhuset...

    Fast den erfarenheten kommer förstås från när jag bodde i ett hyreshus som de satte erbarmeligt ful fasad på när det var dags för fasadbyte. Pistagegrön veckad plåt med röda fläckar under fönstrena!
    Jag var glad att jag slapp se ut på detta hus och istället kunde se färgsättningen på grannhuset som var något mindre skärande i ögonen...
  15. Medlem sedan
    Dec 2020
    #28
    När jag nyligen renoverade mitt hus undrade jag vad jag skulle göra med fönstren, jag gjorde dem mycket panoramiska, nu hittade jag https://www.solfilm.online/insynssky...terfilm-spegel spegelfilm täckte dem med film och det skyddar.
  16. 28
    När jag nyligen renoverade mitt hus undrade jag vad jag skulle göra med fönstren, jag gjorde dem mycket panoramiska, nu hittade jag https://www.solfilm.online/insynssky...terfilm-spegel spegelfilm täckte dem med film och det skyddar.
  17. Medlem sedan
    Oct 2021
    #29
    Lätt! Jag har alltid sagt att om jag blev tvungen att välja mellan två av nedan:

    1. Bo i ett fult hus med vacker utsikt
    2. Bo i ett fint hus med utsikt över ett betong

    ... skulle jag absolut välja det första. Så länge jag själv slipper se misären.
  18. 29
    Lätt! Jag har alltid sagt att om jag blev tvungen att välja mellan två av nedan:

    1. Bo i ett fult hus med vacker utsikt
    2. Bo i ett fint hus med utsikt över ett betong

    ... skulle jag absolut välja det första. Så länge jag själv slipper se misären.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Är sex så fult.
    By FD sex in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 18:53
  2. Fult
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 23:19
  3. Är det fult att ha lån?
    By Abigail in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 21:27
  4. fult ben!
    By Meya in forum Ur barnamun
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar